Zakotví James Allison nakonec u Mercedesu?
Paddy Lowe hrozí odchodem ke konkurenci.
Zahraniční média žijí spekulacemi o jménech nových zaměstnavatelů Zaka Browna, Rosse Brawna a Jamese Allisona. První dva jmenovaní jsou spojováni s prací pro Liberty Media i McLaren, Allison se všemi velkými týmy kromě Ferrari, ze kterého v létě odešel. Web Motorsport jako první informoval o připravovaných personálních změnách ve Ferrari a vyšly mu i předpovědi přestupů Nica Hülkenberg, Estebana Ocona a Kevina Magnussena. Nyní tvrdí, že Toto Wolff má vážný zájem o bývalého technického ředitele týmů Lotus a Ferrari.
Allison údajně už dříve odmítl nabídku Renaultu, kde se nepohodl s vedením. Zájem projevily McLaren i Red Bull, ale Allison by těžko zapadl do jejich současných technických oddělení, přičemž oba tyto týmy pracují bez technického ředitele. Se svým technickým oddělením by měl být spokojený i Mercedes, vždyť má za sebou tři dominantní sezóny. Jenže Wolff se údajně nemůže s Paddy Lowem dohodnout na prodloužení smlouvy a kamenem úrazu jsou peníze. Nepřekvapí, že technickému řediteli Mercedesu je předpovídána budoucnost v Scuderii Ferrari, ačkoli ta v létě oznámila záměr spolehnout se na vlastní dlouholeté zaměstnance.
Výměna se nemusí řešit hned, Allison kvůli smlouvě s Ferrari nemůže začít pracovat pro jiný tým F1 dříve, než na začátku příštího roku. Do té doby by již měli mít jasno i Wolff s Lowem a Lowe také nebude moci začít hned pracovat pro konkurenci. Prý je také možné, že by Allison přebral funkce a odpovědnosti pod Lowem a byl blíže k technickým záležitostem a dále od nejvyššího managementu. Z takového postu předloni odešel Bob Bell, který je nyní technickým ředitelem Renaultu.
Allison údajně už dříve odmítl nabídku Renaultu, kde se nepohodl s vedením. Zájem projevily McLaren i Red Bull, ale Allison by těžko zapadl do jejich současných technických oddělení, přičemž oba tyto týmy pracují bez technického ředitele. Se svým technickým oddělením by měl být spokojený i Mercedes, vždyť má za sebou tři dominantní sezóny. Jenže Wolff se údajně nemůže s Paddy Lowem dohodnout na prodloužení smlouvy a kamenem úrazu jsou peníze. Nepřekvapí, že technickému řediteli Mercedesu je předpovídána budoucnost v Scuderii Ferrari, ačkoli ta v létě oznámila záměr spolehnout se na vlastní dlouholeté zaměstnance.
Výměna se nemusí řešit hned, Allison kvůli smlouvě s Ferrari nemůže začít pracovat pro jiný tým F1 dříve, než na začátku příštího roku. Do té doby by již měli mít jasno i Wolff s Lowem a Lowe také nebude moci začít hned pracovat pro konkurenci. Prý je také možné, že by Allison přebral funkce a odpovědnosti pod Lowem a byl blíže k technickým záležitostem a dále od nejvyššího managementu. Z takového postu předloni odešel Bob Bell, který je nyní technickým ředitelem Renaultu.