Renault se vrátil ke starému MGU-K
Méně výkonu, vyšší hmotnost.
Renault před Velkou cenou Austrálie tvrdil, že problém s MGU-K má pod kontrolou a stihne ho včas vyřešit, ale nebyla to pravda. Alespoň ne celá pravda. Problém je dočasně "vyřešen", ale na opravě špatně navrženého systému rekuperace kinetické energie z brzdového systému se ještě pracuje. Renault našel způsob, jak ke svému novému motoru připojit loňské MGU-K a takový balíček dal jezdcům svého továrního týmu, Red Bullu i Toro Rosso.
"Mezi posledním dnem testů a závodem v Melbourne jsme měli jenom 10 dní, takže tohle byla jediná možnost," řekl technický ředitel motorů Renaultu, Rémi Taffin.
Starší MGU-K může být horší než nové a jeho nainstalování do nové pohonné jednotky nemusí být ideální, ale jezdci by se s ním měly dostat až do cíle VC Austrálie... i dalších velkých cen. Renault si dopřeje čas a nové MGU-K nasadí, až když budou jezdci potřebovat další pohonné jednotky. Jelikož by během sezóny měli použít maximálně čtyři, budou se starým MGU-K jezdit ve Španělsku a možná i v Monaku.
"Nejbližší příležitost nasadit nové MGU-K bude v pátém nebo v šestém závodu. Pak by to už mělo být v pořádku. Zvýšilo nám to hmotnost, takže máme o pár kilogramů více, než jsme doufali."
Autosport odhaduje, že týmy Renaultu se musely smířit s pěti kilogramy hmotnosti navíc. Část potřebných součástek prý pro všechny tři týmy vyrobila továrna Red Bullu v Milton Keynes.
"Mezi posledním dnem testů a závodem v Melbourne jsme měli jenom 10 dní, takže tohle byla jediná možnost," řekl technický ředitel motorů Renaultu, Rémi Taffin.
Starší MGU-K může být horší než nové a jeho nainstalování do nové pohonné jednotky nemusí být ideální, ale jezdci by se s ním měly dostat až do cíle VC Austrálie... i dalších velkých cen. Renault si dopřeje čas a nové MGU-K nasadí, až když budou jezdci potřebovat další pohonné jednotky. Jelikož by během sezóny měli použít maximálně čtyři, budou se starým MGU-K jezdit ve Španělsku a možná i v Monaku.
"Nejbližší příležitost nasadit nové MGU-K bude v pátém nebo v šestém závodu. Pak by to už mělo být v pořádku. Zvýšilo nám to hmotnost, takže máme o pár kilogramů více, než jsme doufali."
Autosport odhaduje, že týmy Renaultu se musely smířit s pěti kilogramy hmotnosti navíc. Část potřebných součástek prý pro všechny tři týmy vyrobila továrna Red Bullu v Milton Keynes.