Hülkenberg předvedl jedno z jeho nejlepších kol
Renault je rychlý na jedno kolo, zbytek se ukáže.
Renault je jedním ze tří týmů, které letos ještě nezískaly ani jeden bod a jeho vůz se dnes přesto postaví na sedmou startovní pozici. Nejlepší, které tři špičkové týmy nechávají zbytku světa. Nico Hülkenberg k tomu přispěl jedním z nejlepších kol jeho kariéry.
"Opravdu jedno z nejlepších kvalifikačních kol mé kariéry, spolu s tím v Brazílii 2010," řekl Hülkenberg, který v roce 2010 na Interlagosu vybojoval pole position. "Hlavně tady, kde jsem vždycky měl problém dát dohromady perfektní kolo. Ale dnes byla jízda plynulá a krásná! Skvělé kolo."
Němce ale rychlost Renaultu R.S.17 na jedno kolo zas tak nepřekvapila.
"Ne, už v zimních testech jsem cítil, že je rychlý. V Barceloně jsme se za normálních podmínek dostali pod 1:20s a nebyli jsme pod hmotnostním limitem. Vůz byl v tomto od začátku dobrý. Ještě ho poznáváme, zkoušíme různá nastavení."
Jezdec Renaultu si ale netroufl odhadnout, zda bude dobré i závodní tempo a získá první body v barvách francouzské automobilky.
"Už včera bylo vidět, že jsme rychlí na jedno kolo. Prostě to tak je a řekl bych, že je to naše silná stránka. S tímto můžeme být spokojeni. Zda jsme dobří i v delším stintu, to se ukáže zítra. V Šanghaji jsme měli problémy, ale v trénincích byly dlouhé stinty dobré. Trochu jsme na tom po Šanghaji popracovali, udělali pár změn, tak to snad bude lepší. Bude to dobrý test, dozvíme se pravdu."
Za zmínku stojí i desáté místo Hülkenbergova týmového kolegy, Jolyona Palmera. Brit se dostal do Q3, kde ale zajel velmi pomalé kolo. Na vině je jeho chyba při práci s ovládacími prvky na volantu.
"V Q3 to nebylo dobré kolo. V jednu chvíli jsem zapnul nesprávný režim motoru a zablokoval energii z ERS," řekl Palmer.
"Opravdu jedno z nejlepších kvalifikačních kol mé kariéry, spolu s tím v Brazílii 2010," řekl Hülkenberg, který v roce 2010 na Interlagosu vybojoval pole position. "Hlavně tady, kde jsem vždycky měl problém dát dohromady perfektní kolo. Ale dnes byla jízda plynulá a krásná! Skvělé kolo."
Němce ale rychlost Renaultu R.S.17 na jedno kolo zas tak nepřekvapila.
"Ne, už v zimních testech jsem cítil, že je rychlý. V Barceloně jsme se za normálních podmínek dostali pod 1:20s a nebyli jsme pod hmotnostním limitem. Vůz byl v tomto od začátku dobrý. Ještě ho poznáváme, zkoušíme různá nastavení."
Jezdec Renaultu si ale netroufl odhadnout, zda bude dobré i závodní tempo a získá první body v barvách francouzské automobilky.
"Už včera bylo vidět, že jsme rychlí na jedno kolo. Prostě to tak je a řekl bych, že je to naše silná stránka. S tímto můžeme být spokojeni. Zda jsme dobří i v delším stintu, to se ukáže zítra. V Šanghaji jsme měli problémy, ale v trénincích byly dlouhé stinty dobré. Trochu jsme na tom po Šanghaji popracovali, udělali pár změn, tak to snad bude lepší. Bude to dobrý test, dozvíme se pravdu."
Za zmínku stojí i desáté místo Hülkenbergova týmového kolegy, Jolyona Palmera. Brit se dostal do Q3, kde ale zajel velmi pomalé kolo. Na vině je jeho chyba při práci s ovládacími prvky na volantu.
"V Q3 to nebylo dobré kolo. V jednu chvíli jsem zapnul nesprávný režim motoru a zablokoval energii z ERS," řekl Palmer.