Toyota spoléhá na výkon motoru a Michelin
'Máme motivaci a budeme bojovat.'
Cristiano da Matta hodnotí okruh nedaleko Kuala Lumpur slovy: 'Sepang je jedním z nejhezčích okruhů v kalendáři a jeho charakteristika by měla vyhovovat našemu vozu o něco lépe, než Albert Park. Trať je rychlejší a plynulejší. Jsou zde dvě dlouhé rovinky, což klade větší důraz na výkon motoru. To je ukazatel, který nám docela vyhovuje.'
Cristiano upozorňuje na některá vylepšení, se kterými Toyota do Malajsie přijede.
'Máme k dispozici některé nové aerodynamické komponenty, které by nám mohly trochu pomoci. Větší změny však nebudou připraveny dříve, než se přesuneme do Evropy.'
Olivier Panis zůstává i po slabém výkonu v Austrálii optimistou.
'Navzdory obtížnému startu do sezóny jsme motivováni a budeme bojovat.'
Technický ředitel Mike Gascoyne zmiňuje některá vylepšení, se kterými Toyota do Malajsie míří.
'Do Sepangu přivezeme nové přední křídlo a deflektory, které byly navrženy s cílem maximalizovat aerodynamický výkon. Trať by měla vyhovovat TF104 více, než tomu bylo v Albert Parku.'
Co od GP Malajsie Mike Gascoyne očekává?
'Dlouhé rovinky nám přinesou výhodu díky silnému motoru. Tradičně horké počasí by mělo hrát ve prospěch Michelinu.'