Sauber přiznává nejistotu kolem Hondy
Vasseur na tom již pracuje.
Smlouva mezi Sauberem a Hondou není podepsána, potvrdil nový šéf švýcarského týmu francouzským novinám L'Equipe. Monisha Kaltenbornová možná byla odhodlaná dořešit detaily, ale její nástupce pochybuje, že je to nejlepší nápad.
"Otázka Hondy leží na stole. Je to první věc, na které jsem začal pracovat," řekl Frédéric Vasseur. "Musíme to vyřešit rychle. Podle toho, co jsem slyšel od lidí z McLarenu, by to mohlo být děsivé."
Sauber nemusí k dohodě s Hondou dovést ani údajná sleva, noví majitelé týmu jsou prý ochotni pár let investovat, aby tým vrátili do středu pole. "Longbow do tohoto projektu investuje hodně peněz. Mají přesný plán na několik let dopředu a já jsem dostal volné ruce k vedení projektu. Tým je motivovaný a již v minulosti dokázal, že je velmi schopný."
Finance přitom nejsou vázány na Marcuse Ericssona, ačkoli má s předsedou Longbow Finance společnou minulost a do týmové pokladničky přispívají i jeho osobní sponzoři. Vasseur počítá s tím, že Ericsson, tak jako každý jiný jezdec, touží po místě ve velkém týmu. Pokud bude za něj hledat náhradu, soustředí se na mladé jezdce s velkou budoucností.
Sauber možná ani nebude mít jinou možnost, než si hledat nového dodavatele pohonných jednotek. Auto Motor und Sport tvrdí, že pokud nejbližší velký paket nových dílů nepřinese očekávané zlepšení výkonu o 35 až 40 koní, tak Honda projekt v F1 zruší.
"Otázka Hondy leží na stole. Je to první věc, na které jsem začal pracovat," řekl Frédéric Vasseur. "Musíme to vyřešit rychle. Podle toho, co jsem slyšel od lidí z McLarenu, by to mohlo být děsivé."
Sauber nemusí k dohodě s Hondou dovést ani údajná sleva, noví majitelé týmu jsou prý ochotni pár let investovat, aby tým vrátili do středu pole. "Longbow do tohoto projektu investuje hodně peněz. Mají přesný plán na několik let dopředu a já jsem dostal volné ruce k vedení projektu. Tým je motivovaný a již v minulosti dokázal, že je velmi schopný."
Finance přitom nejsou vázány na Marcuse Ericssona, ačkoli má s předsedou Longbow Finance společnou minulost a do týmové pokladničky přispívají i jeho osobní sponzoři. Vasseur počítá s tím, že Ericsson, tak jako každý jiný jezdec, touží po místě ve velkém týmu. Pokud bude za něj hledat náhradu, soustředí se na mladé jezdce s velkou budoucností.
Sauber možná ani nebude mít jinou možnost, než si hledat nového dodavatele pohonných jednotek. Auto Motor und Sport tvrdí, že pokud nejbližší velký paket nových dílů nepřinese očekávané zlepšení výkonu o 35 až 40 koní, tak Honda projekt v F1 zruší.