Haas neměl rychlost k útoku na body
Grosjean měl kolizi s Ericssonem.
Americký tým Haas pětkrát za sebou bodoval a v Rakousku si vylepšil své dosavadní maximum ziskem 8 bodů. Jenže v Silverstone jako když utne. Nedařilo se v soubojích s časem, nedařilo se ani v závodě. Oba jezdci vyšli naprázdno a před dalším závodem čeká na zodpovězení řada otázek.
Kevin Magnussen (na snímku) startoval až ze 16. pozice a zvolil odvážnou taktiku. Rozhodl se vyměnit pneumatiky až jako poslední ze všech jezdců. Na žlutě označené měkké směsi absolvoval 37 kol. Díky dlouhému setrvání na trati se objevil až na 7. místě (33.-34. kolo). Po zastávce se propadl na čtrnáctou pozici.
„Cítil jsem, že po startu toro rosso narazilo do mé pneumatiky, ale nic se nestalo,“ vyprávěl po závodě Kevin Magnussen. „Nebyl jsem v úvodním kole nijak rychlý, protože jsem začínal na tvrdší směsi pneumatik. Auto fungovalo dobře a postupně jsem se posunul na bodovaná místa. Po zastávce v boxu jsem se však na stejné pozice už nedostal.“
Záměry Romaina Grosjeana zhatila neplánovaná zastávka ve 43. kole po kolizi s Ericssonem. Švéd v 6. zatáčce poškodil jeho pravé zadní kolo. I kdyby k tomuto incidentu nedošlo, těžko by útočil na poslední bodované místo.
„Dnes jsme neměli potřebnou rychlost,“ férově přiznal Romain Grosjean. „Superměkké pneumatiky jsem si zničil ve velkém provozu v úvodu závodu. Když jsem je vyměnil, znovu jsem se dostal do zácpy. Musíme zjistit, proč jsme tentokrát nebyli tak rychlí.“