Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Brown: Titulární sponzor není a nebude

Brown: Titulární sponzor není a nebude

Fanoušky možná potěší vozem v barvě papáji

Zak Brown přišel do McLarenu s velkým cílem zajistit mu vše potřebné k návratu mezi špičku. Součástí toho mělo být nalezení titulárního sponzora. Po rozchodu s Hondou by se týmu miliony dolarů jistě hodily ještě více než dosud, jenže velký titulární sponzor po roce od Brownova nástupu do funkce prostě není. Má pro to své vysvětlení, ale jiné než to, které používal Ron Dennis.

"Podíval jsem se na způsob, jakým nabízíme tým a nemyslím si, že v dohledné době budeme mít titulárního sponzora. Jenže z jiného důvodu, než zmiňoval Ron, když tvrdil, že titulární sponzor už nikdy nepřijde," řekl bývalý expert na marketing v motorsportu.

"Tento tým se prostě jmenuje McLaren. Není to jako v NASCAR, kde jméno týmu odkazuje na titulárního partnera, F1 taková není. Proto si myslím, že když jste titulárním partnerem týmu F1, nemáte z toho takové benefity jako v jiných sériích. Myslím, že směřujeme spíše k tomu, že budeme mít pár hlavních partnerů, snad už příští rok.

Máme mnoho místa pro
(potenciální) partnery. Vypadá to dobře, rozhodně očekávám, že příští rok bude na palubě několik nových partnerů."

Titulární sponzor si zpravidla nárokuje právo vybrat barevný design vozů a týmového oblečení. Bez něj se tým jako McLaren může rozhodnout sám. Letos jsou vozy oděné do oranžové a černé, ale příští rok by mohly být zcela originální..

"Již jsme nad tím začali uvažovat. Řekl bych, že fanoušci by chtěli papájově oranžovou. Když jsme oznámili, že budeme v Indy, dostali jsme ohromné ​​množství žádostí typu: Prosím, ať je to tato barva! Ještě čekáme na rozhodnutí sponzorů, kteří k tomu také mají co říct. Nevylučuji, že to uděláme."