Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Zaměstnanci Toro Rosso dostávají lekce japonské kultury

Zaměstnanci Toro Rosso dostávají lekce japonské kultury

Malý tým přizpůsobuje Hondě vůz i komunikaci

Je typický styl práce japonského korporátu jedním z důvodů, proč se Hondě nedaří dohnat evropskou konkurenci a proč se jí rozpadlo partnerství s nejstarším britským týmem v F1? Není nikdo, kdo by na tuto otázku dal jasnou a přitom důvěryhodnou odpověď. Franz Tost však pro jistotu svým zaměstnancům platí lekce japonské kultury, aby spolupráce a komunikace běžely pokud možno hladce, protože Honda se jen tak lehce nezmění.

"Semináře a kurzy, spuštěné kvůli lepšímu pochopení japonské kultury, se setkaly s obrovským zájmem našich zaměstnanců," řekl šéf týmu Toro Rosso v rozhovoru pro Speed ​​Week. "Všichni dobře víme, že Japonsko má vlastní kulturu, a její synchronizace s tou naší je vzrušující výzvou. Pokud bychom si mysleli, že to není možné, nikdy bychom do tohoto projektu nešli."

Včera jste si mohli přečíst o tom, proč je přechod od motoru Renault k Hondě těžší než od Ferrari k Renaultu. O rychlost vozu STR13, který má být veřejnosti představen 25. února, se prý ale nemusíme obávat.

"Brzká rozhodnutí, jako to loňské, jsou vlastně poměrně vzácná. Musím připomenout, že před dvěma lety jsme se o přechodu k Ferrari dozvěděli až v prosinci a přesto jsme to stihli. Proces zjednodušilo rozhodnutí použít naši vlastní převodovku."

Díky rozpadu partnerství Hondy s McLarenem a flirtování s opatrným Red Bullem se Toro Rosso dostalo do celkem záviděníhodné situace. Minimálně jednu sezonu se bude těšit plné pozornosti jednoho z pouze čtyř výrobců motorů. Tost ale nečeká zázraky, připravuje se na další rok bojů ve středu pole.

"Realistickým cílem je místo ve středu pole. Obecně neočekávám velké změny. Vyhrávat by měl Mercedes, ale doufám, že i Red Bull a Ferrari budou v boji o titul. Popravdě, Red Bullu fandím víc než Ferrari."