Bridgestone by rád dodával dalšímu týmu
Suganuma nepochybuje o tom, že Ferrari začne opět vyhrávat.
Michelin by měl být na pozoru! Konkurenční dodavatel pneumatik Bridgestone by rád získal jeden až dva týmy, kterým by mohl dodávat své pneumatiky. Technický manažer japonské firmy Hisao Suganuma uvedl pro německý Bild, že Bridgestone dokáže i navzdory orientaci prakticky pouze a jen na Ferrari nasbírat dostatek dat.
Letos zatím dominující Michelin naproti tomu vyvíjí hned na několika frontách, protože se snaží přistupovat ke všem zákazníkům individuálně. "Kvalita naší spolupráce s Ferrari je vysoká," uvedl Suganuma. "Nicméně pokud by i další týmy chtěly naše pneumatiky, jsme připraveni s nimi jednat."
Podle Suganumy-sana pracuje Bridgestone a Ferrari velmi tvrdě, aby se společně dostali z útlumu. "Pořád ještě máme čas. Kalendář 2005 je dlouhý. Ferrari začne opět vyhrávat, o tom nepochybuji."