Ferrari musí čekat na nový simulátor
Investuje teď, dokud má ještě volné ruce.
Ferrari nebude mít během zimních testů, a možná ani na začátku sezony, k dispozici svůj nový simulátor.
Stejně jako Alfa Romeo a McLaren, i Ferrari nyní přechází na simulátor nejnovější generace. Dává to smysl i z pohledu pravidel, protože za 12 měsíců už bude pro všechny platit rozpočtový strop, takže velké týmy jako Ferrari utrácejí, dokud ještě mají volné ruce. V Maranellu dosud sloužil simulátor, jenž je již 10 let starý a inženýři ho prý znají pod přezdívkou Pavouk.
Scuderia Ferrari původně počítala s tím, že nový simulátor bude pro jezdce připraven již v těchto dnech, ještě než se asfaltu poprvé dotkne reálný vůz, jehož výroba je nyní v plném proudu. Některý článek dodavatelského řetězce se ale asi zpozdil, protože se dozvídáme, že simulátor bude hotový někdy na jaře. Následně ještě přijde na řadu ověřování korelace dat se starým simulátorem, s aerodynamickým tunelem i s hodnotami naměřenými senzory v reálném voze.
Hlavním simulačním jezdcem Scuderie Ferrari zůstává Pascal Wehrlein, bývalý chráněnec Mercedesu, jenž tuto práci dělá vedle závodění za tým Mahindra ve formuli E.
Leclerc by teď nový simulátor hledal marně.