Williams ukázal nové lakování pro tuto sezonu
ROKiT zmizel, objevila se duha
Williams Racing dnes odhalil nové lakování pro sezonu 2020. Změna je vyvolána rozchodem s titulárním sponzorem ROKiT, který na vůz přinesl červenou barvu, a spolu s nímž se k týmu připojil i menší sponzor ABK Beer.
Novému vzhledu dominuje bílá barva. Barevný design je čistý a zadní křídlo i koncové pláty předního nesou jméno týmu, což je hezké, ale zároveň je to výsada stájí s malým množstvím sponzorů. Není problém vyjmenovat všechny, které mají své místo na voze.
Nejprestižnější místo na bočnicích obsadila Sofia, společnost Michaela Latifiho, otce jednoho z jezdců, jenž figuruje i na seznamu potenciálních kupců majoritního podílu v týmu, který je na prodej. Kanaďan s sebou přivedl také Royal Bank of Canada, která má malé logo na nose vozu. Na krytu motoru mají místa výrobce kávy Lavazza (dlouhodobě podporující kariéru Nicholase Latifiho) a technologická společnost Acronis. Na deflektoru je japonská videoherní společnost PONOS. Pak už zůstávají pouze loga F1 a Pirelli.
A ještě jeden detail. Jako všechny letošní vozy, i ten Williamsu ponese duhové logo poskládané z barev symbolizujících deset týmů F1, které přijaly účast v protirasistické kampani #WeRaceAsOne. Logo je na zařízení halo a na koncových plátech zadního křídla.
předtím...
...a teď