Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Hülkenberg ničí Magnussenovu kariéru

Hülkenberg ničí Magnussenovu kariéru

Problém s pneumatikami musí odstranit Ferrari.

Oba současní jezdci Haasu za něj budou závodit i příští sezonu. Odlehlo hlavně Kevinu Magnussenovi, který má slabší výsledky. Nico Hülkenberg mu ničí kariéru, alespoň Marc Surer, bývalý závodník F1, je o tom přesvědčený. Vycházet může i z vyjádření Güntera Steinera, jenž před letní přestávkou otevřeně mluvil o tom, že Magnussen je pomalejším z jeho aktuálních závodníků.

Magnussen zničil kariéru Micku Schumacherovi a teď Hülkenberg ničí kariéru Magnussenovi,“ řekl Švýcar v rozhovoru pro formel1. „Myslel jsem si, že Magnussen bude na Hülkenbergově úrovni, ale je na jeho úrovni pouze v závodech, ne v kvalifikacích. Hülkenberg má očividně přirozený talent.

Překvapený je také Steiner.

Byli jsme velmi překvapeni, když jsme viděli, jak rychle si zvykl na zcela nový vůz a jak rychle zapadl do týmu,“ prozradil šéf týmu Haas pro RacingNews365. „Bylo to ohromující, ale je třeba říci, že to není žádný nováček. Závodění rozumí. I na trati vynakládá přiměřené úsilí, nejde za hranu, to by ničemu neprospívalo.

Zůstávají spolu, ale Dán bude pod tlakem. Foto: Haas

Hülkenberg má sice násobně více bodů než Magnussen, jenže dohromady je to stejně pouze jedenáct a tým strávil letní přestávku na osmém místě Poháru konstruktérů. V dosahování lepších výsledků v neděli týmu brání rychlá degradace pneumatik, což je problém sdílený s Ferrari, od kterého Haas nakupuje zavěšení kol, převodovku a další komponenty zadní části vozu, přičemž celá aerodynamika je také vyvíjena v Maranellu.

Když se jim podaří vyřešit jejich problém, bude to skvělá zpráva i pro nás, protože tím pádem budeme mít i řešení našeho problému. Ale pokud se jim to nepovede, tak je to velký problém. Pokud to nedokážou oni, naše šance jsou ještě nižší.

Haas se přesto snaží problém alespoň trochu potlačit, takže na rozdíl od mnoha soupeřů v létě nepřesedlal plně na vývoj nového vozu a nechává běžet dva projekty současně. To může díky penězům od nového titulárního sponzora Moneygram. A je pravděpodobné, že příští rok bude na voze amerického týmu více sponzorů.

Zájem sponzorů je vždy, ale teď můžu mluvit o velkém zájmu. Náš tým diskutuje s více potenciálními sponzory. Ale jsou opatrní, před rozhodnutím chtějí mít všechna data a moc je netrápí, zda se stihnou dostat na vůz před začátkem následující sezony. Ale vypadá to dobře.

Zdroj:  Motorsport-Magazin, Auto Hebdo, RacingNews365, formel1, úvodní foto: Haas