Slicky se budou příští rok také předehřívat
Dlouhá diskuze vyústila ve zrušení zákazu.
Jezdci nakonec přeci jen u FIA prosadili odložení zákazu zařízení předehřívající pneumatiky. Pokrývky pneumatiky zahřívaly tak, aby se rychleji dostaly na úroveň provozních teplot, tím pádem auto na dráze drží již od začátku.
To byl právě obrovský problém při testech hladkých pneumatik na rok 2009. Auto smýkalo natolik, že rozdíl v časech na kolo byl příliš velký a závodník se musel hodně soustředit, aby auto vůbec udržel na trati.
Bridgestone se uměl s absencí předehřívačů pneumatik vypořádat, ale za podmínky stanovení minimálních tlaků v pneumatikách. To se ale ukázalo jako problém, zejména z pohledu kontroly.
Z důvodu nemožnosti řádné kontroly tedy pracovní skupina FIA požaduje zachování zařízení předehřívající pneumatiky.
Hlavními důvody zákazu byla cena a snaha učinit závodění zajímavější, ovšem zejména v cenové oblasti nemá zákaz příliš velké opodstatnění.