Räikkönen vyhrál druhý páteční trénink, Schumi devátý
Grand Prix Evropy - 2. trénink
V posledních deseti minutách druhého tréninku na Velkou cenu Evropy se jezdci na prvním místě střídali jak na běžícím pásu. Trulli, Barrichello, Coulthard, ale i další si vyzkoušeli, jaké je to být alespoň na nějakou dobu nejrychlejší.
Tím posledním a úplně nejrychlejším nakonec byl Kimi Räikkönen z týmu McLaren, za ním s odstupem čtvrt vteřiny dojel Jenson Button s vozem BAR a třetí čas zajel Ralf Schumacher na williamsu.
Räikkönenův týmový kolega David Coulthard zajel čtvrtý nejlepší čas před Trullim z Renaultu a Barrichellem na ferrari. Testovací jezdec týmu BAR Anthony Davidson skončil sedmý před pilotem Renaultu Fernandem Alonsem a Michaelem Schumacherem. Desítku uzavírá Takuma Sato.
Trénování předčasně skončilo pro Felipa Massu, který musel svůj sauber odstavit, podobně jako v úvodním tréninku týmový kolega Giancarlo Fisichella. Ten bude do nedělního závodu startovat z pozice o deset míst nižší, než na které se kvalifikoval, protože v jeho sauberu byl vyměněn motor. Christian Klien z Jaguaru již po deseti minutách druhého tréninku opustil trať v první zatáčce a zůstal stát v únikové zóně.
Gumu z pneumatik ochotně stírali i další jezdci - Rubens Barrichello, Montoya, M. Schumacher, Sato a spousta dalších.
p. |
Jezdec | Tým | Čas | Odstup |
Kol | |
1. |
K.Räikkönen | McLaren |
M |
1:29.355 |
18 | |
2. |
J.Button | BAR |
M |
1:29.618 |
+ 0.263 |
16 |
3. |
R.Schumacher | Williams |
M |
1:29.677 |
+ 0.322 |
28 |
4. |
D.Coulthard | McLaren |
M |
1:29.700 |
+ 0.345 |
17 |
5. |
J.Trulli | Renault |
M |
1:29.919 |
+ 0.564 |
23 |
6. |
R.Barrichello | Ferrari |
B |
1:29.943 |
+ 0.588 |
24 |
7. |
A.Davidson | BAR |
M |
1:30.028 |
+ 0.673 |
32 |
8. |
F.Alonso | Renault |
M |
1:30.163 |
+ 0.808 |
22 |
9. |
M.Schumacher | Ferrari |
B |
1:30.227 |
+ 0.872 |
9 |
10. |
T.Sato | BAR |
M |
1:30.283 |
+ 0.928 |
17 |
11. |
J.P.Montoya | Williams |
M |
1:30.337 |
+ 0.982 |
20 |
12. |
M.Webber | Jaguar |
M |
1:30.466 |
+ 1.111 |
29 |
13. |
O.Panis | Toyota |
M |
1:30.497 |
+ 1.142 |
24 |
14. |
C.da Matta | Toyota |
M |
1:30.531 |
+ 1.176 |
25 |
15. |
R.Zonta | Toyota |
M |
1:30.949 |
+ 1.594 |
33 |
16. |
G.Fisichella | Sauber |
B |
1:30.974 |
+ 1.619 |
26 |
17. |
B.Wirdheim | Jaguar |
M |
1:31.780 |
+ 2.425 |
26 |
18. |
T.Glock | Jordan |
B |
1:32.080 |
+ 2.725 |
29 |
19. |
C.Klien | Jaguar |
M |
1:32.217 |
+ 2.862 |
15 |
20. |
F.Massa | Sauber |
B |
1:32.310 |
+ 2.955 |
12 |
21. |
G.Bruni | Minardi |
B |
1:32.643 |
+ 3.288 |
19 |
22. |
Z.Baumgartner | Minardi |
B |
1:32.986 |
+ 3.631 |
18 |
23. |
N.Heidfeld | Jordan |
B |
1:33.175 |
+ 3.820 |
20 |
24. |
G.Pantano | Jordan |
B |
1:33.393 |
+ 4.038 |
17 |
25. |
Bas Leinders | Minardi |
B |
1:34.538 |
+ 5.183 |
19 |