Banální problémy jsou nyní normální, říká Glock
"Jsme nový tým, musíme to brát, jak to je."
Zatímco ostatní týmy v těchto chvílích věnují svůj čas především analýze nasbíraných dat, nováček Virgin Racing musí řešit jiný problém, uchycení předního křídla.
Vůz VR-01 dnes v rukou Tima Glocka najel pouhých jedenáct kol, pak se z něj totiž uvolnilo přední přítlačné křídlo a tým kvůli nedostatku náhradních dílů nemohl v testech pokračovat.
Tým si okamžitě nechal ze své továrny poslat nové, jenže některé z nich dorazí teprve v noci. Tím navíc musí přímo na okruhu upravit současné řešení uchycení křídla, aby už tento problém testy nenarušoval. Současně je také potřeba připravit vůz pro zítřejší jízdy nováčka Lucase di Grassiho.
Jeho týmový kolega Timo Glock ale tvrdí, že takové problémy jsou v této fázi normální. Virgin zkrátka bude čas od času platit nováčkovskou daň.
"Podle mě je to součást toho, že jsme nový tým a my to musíme brát tak, jak to je a snažit se odjezdit toho co nejvíc," řekl Glock.
"Už při představení vozu jsem řekl, že budeme mít problémy, o kterých zatím nikdo neví. Tohle je normální. Musíme to vyřešit tak rychle, jak to bude možné, je dobré, že nás to potkalo v testech.
Jistě, bylo by lepší jezdit víc, abychom dostali z vozu více dat, ale je jasné, že musíme vyřešit docela dost věcí a tohle je jedna z nich."
Glock věří, že se designerovi vozu Nicku Wirthovi podaří problém do zítřka odstranit.
"Nick se k tomu po stránce bezpečnosti staví docela tvrdě. Chce mít vůz, který je opravdu solidní a nemá problémy. Samozřejmě, přední křídlo je bodem, na kterém nyní musíme pracovat, protože jsme to nečekali, ale já nemám pochyby. Už by s tím neměl být problém, ale nevíme. Mělo by to být v pořádku."
Německý závodník však přiznává, že vzhledem k malému počtu testovacích dní je každá ztráta drahá, zvláště pro nový tým.
"Zítra snad bude sucho, ale je to celkem škoda, když nemáte dost testovacích dní a ztratíte celý den. Pro nový tým je to složité. Ale tak to je a zítra by to mělo být lepší."