EJ Viso prvním, kdo vyzkoušel maketu nové Dallary
Italský výrobce potřebuje zpětnou vazbu od různě velkých jezdců
EJ Viso se stal prvním jezdcem, který participoval na vývoji nové „safety cell“, základu pro monopost, který IZOD IndyCar Series bude používat od roku 2012. Kvalifikovali jej k tomu jeho tělesné parametry. Viso patří k nejmenším jezdcům ve startovním poli.
Dallara chce postupně do makety kokpitu posadit různě velké jezdce, aby od nich dostala zpětnou vazbu ohledně pohodlí, pozice pedálů, vhledu, pozice volantu, místa na nohy a podobně. Opačný případ než Viso je Graham Rahal, který patří k nejvyšším jezdcům ve startovním poli. Rahal navštíví továrnu Dallary uprostřed listopadu.
„Strávil jsem nějaký čas sezením v kokpitu makety vytvořeného z materiálu, který může být rychle předělán, a určitě jsme našli několik bodů, které musí být dořešeny,“ informoval EJ Viso. „Jsou to jen maličkosti, ale detaily udělají ten vůz ještě lepším.“
Projektovým manažerem nového vozu je Tony Cotman. Cotman dodává, že zpětná vazba jezdců je klíčová při tvorbě nového vozu: