Ana Beatriz pojede celou sezónu za Dreyer & Reinbold
Letos možná uvidíme v IndyCar až šest žen!
Dreyer & Reinbold Racing uzavřel svoji soupisku. Druhým pilotem se vedle již dříve potvrzeného Justina Wilsona stala brazilská závodnice Ana Beatriz, která s týmem loni absolvovala čtyři závody (Sao Paolo, ten jediný dokončila, Indianapolis, Chicago a Homestead-Miami). Letos se dočká celé sezóny.
Ana Beatriz do IndyCar a k týmu Dreyer & Reinbold Racing přivádí významného sponzora, brazilskou společnost Ipiranga, která je největším soukromým prodejcem benzínu a ropných derivátů v Brazílii. Ipiranga Beatriz sponzorovala také loni v Sao Paulu a v Indianapolisu. Beatriz nahradí ve voze číslo 24 Mikea Conwaye, který odešel k Andretti Autosport.
„Vůz číslo 24 má pro Dreyer & Reinbold Racing speciální význam a jsme potěšení se spojení s Biou a Ipiranga. Bia je skutečný profesionál, ve voze i mimo něj a nemůžeme si představit, že by mohla lépe zapadnout do naší organizace ke všem naším partnerům,“ chválil si její angažování Dennis Reinbold.
V Indianapolisu by mohl být překonán rekord v počtu ženských účastnic závodu, který loni v Chicagu a v Miami nastavily ženské účastnice na číslo 5. Tehdy startovaly Sarah Fisher, Danica Patrick, Milka Duno, Simona de Silvestro a Ana Beatriz, tedy pět závodnic. Ačkoliv Sarah Fisher oficiálně ukončila kariéru, letos by se to číslo mohlo ještě rozrůst.
Na zítra má mít nějaké oznámení připravené Katherine Legge, kterou fanoušci pamatují ze dvou sezón strávených v Champ Cars. Legge je první a jednou ze dvou žen, která dokázala vyhrát závod Formule Atlantics (tou druhou je Simona de Silvestro). O návrat do Ameriky se začala zajímat na podzim.
Další britská závodnice, divákům známá z posledních dvou sezón Indy Lights, Pippa Mann tento týden absolvovala povinný nováčkovský test na oválu s týmem Conquest Racing a je plně způsobilá k tomu, aby na oválech také závodila. Tým Conquest Racing byl s jejím výkonem příjemně překvapen, ale Pippa bude jezdit zřejmě jen za předpokladu, že si své starty také zaplatí. K čemuž už na svých stránkách spustila něco jako sbírku, která by ji měla pomoci se dostat do Indy500.
No a pokud jde o Milku Duno, její návrat k týmu Dale Coyne Racing se zdá býti jasnou věcí. Milka má stále v ohrožení svoji závodní licenci, ale vedení INDYCAR ji zřejmě na start pustí i v roce 2011.