Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Bourdais v první desítce, Viso znovu havaroval

Bourdais v první desítce, Viso znovu havaroval

Honda Grand Prix of St. Pete – 2. trénink

Will Power nenechává nikoho na pochybách o tom, že letos bude opět minimálně na městských a přírodních tratích favoritem číslo 1. Po druhém místě v ranním tréninku převzal odpoledne v ulicích podél zálivu Tampa Bay vedení. Jeho hlavní rival z loňské sezóny a mistr posledních dvou ročníků Dario Franchitti ovšem vůbec nezaostává, odpoledne mu patřil druhý nejrychlejší čas.
Ve velmi dobrém světle se předvádí Brit Mike Conway, který se do vozu vrátil po zranění páteře utrpěném v loňské pětistovce v Indianapolisu. Jeho vůz se rozlomil o plot, poté co byl do vzduchu katapultován po kontaktu s koly vozu Ryana Hunter-Reaye (letošního Conwayova stájového kolegy), kterému v závěru závodu došlo palivo. Stejný příběh loni napsali v prvním závodě sezóny v Sao Paulu Will Power a Vitor Meira. Oba si poranili páteř v průběhu předešlé sezóny (Power při tréninku v kalifornské Sonomě, Meira stejně jako Conway v Indianapolisu) a oba se skvěle vrátili hned v prvním závodě sezóny. Power v Sao Paulu vyhrál, Meira byl třetí.
Na vůz IndyCar si zřejmě začíná zvykat Sebastien Bourdais. V prvním tréninku byl až na 20. místě, ale odpoledne vyskočil na osmé místo.
Dobrý den neměl Venezuelan EJ Viso a mechanici týmu KV Racing Technology – Lotus. Sotva opravili poškození, které Viso zařídil při kontaktu s bariérou z pneumatik ve třetí zatáčce okruhu, rozbil Viso vůz znovu, tentokrát ve 13. zatáčce. Trénink pro něj skončil po třech odjetých kolech.
Z nováčků si stále vede nejlépe Saavedra z týmu Conquest Racing. Poráží zatím Američany Hildebranda a Kimballa, kteří mají k dispozici zázemí mnohem renomovanějších týmů. Nevede se ale ani Kimballově stájovému kolegovi Grahamu Rahalovi, ačkoliv oba dva patří do stáje Chipa Ganassiho. Ganassiho nové týmy vytvořené kolem obou mladých jezdců se zatím sžívají s novou technikou.
p.
 Jezdec  Tým
Čas
Odstup
1.
 W.Power  Team Penske
01:03.3759
 
2.
 D.Franchitti  Target Chip Ganassi Racing
01:03.5180
+ 0.142
3.
 M.Conway  Andretti Autosport
01:03.6660
+ 0.290
4.
 R.Briscoe  Team Penske
01:03.7214
+ 0.345
5.
 S.Dixon  Target Chip Ganassi Racing
01:03.8734
+ 0.497
6.
 H.Castroneves  Team Penske
01:03.9049
+ 0.529
7.
 M.Andretti  Andretti Autosport
01:04.0400
+ 0.664
8.
 S.Bourdais  Dale Coyne Racing
01:04.0672
+ 0.691
9.
 T.Kanaan  KV Racing Technology
01:04.0698
+ 0.694
10.
 D.Patrick  Andretti Autosport
01:04.1039
+ 0.728
11.
 J.Wilson  Dreyer & Reinbold Racing
01:04.1353
+ 0.759
12.
 O.Servia  Newman/Haas Racing
01:04.1476
+ 0.772
13.
 A.Tagliani  Sam Schmidt Motorsports
01:04.2355
+ 0.860
14.
 S.Saavedra  Conquest Racing
01:04.2414
+ 0.865
15.
 T.Sato  KV Racing Technology
01:04.2429
+ 0.867
16.
 G.Rahal  Chip Ganassi Racing
01:04.3127
+ 0.937
17.
 R.Hunter-Reay  Andretti Autosport
01:04.3313
+ 0.955
18.
 R.Matos  AFS Racing
01:04.3873
+ 1.011
19.
 C.Kimball  Chip Ganassi Racing
01:04.4961
+ 1.120
20.
 V.Meira  A.J.Foyt Enterprises
01:04.9544
+ 1.578
21.
 JR Hildebrand  Panther Racing
01:05.0510
+ 1.675
22.
 E.Viso  KV Racing Technology
01:05.0727
+ 1.697
23.
 S.de Silvestro  HVM Racing
01:05.1105
+ 1.735
24.
 J.Jakes  Dale Coyne Racing
01:05.6427
+ 2.267
25.
 A.Beatriz  Dreyer & Reinbold Racing
01:05.7036
+ 2.328