Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Philip Morris prodloužil smlouvu s Ferrari

Philip Morris prodloužil smlouvu s Ferrari

Poslední tabáková značka ve F1 zůstane nejméně do roku 2015.

Ferrari dnes oznámilo prodloužení smlouvy s tabákovým koncernem Philip Morris International až do konce roku 2015, původní smlouva platila od roku 2005 do konce letošního roku.

Tabáková reklama byla několik desetiletí nedílnou součástí světa Formule 1 a jednou z nejpropagovanějších značek bylo právě Marlboro, tedy značka Philipa Morrise. Na začátku devadesátých let minulého století byste marně hledali vůz, který by na sobě neměl alespoň jednou značku tabákového výrobce.

Ačkoliv byl před šesti lety prosazen zákaz tabákové reklamy ve Formuli 1, italská stáj z Maranella je stále sponzorována tímto průmyslem, i když ani jednou v sezóně nemáme možnost spatřit logo společnosti. Navíc loni byl tým donucen změnit týmový design a odstranit tzv. "čárový kód", který prý působil jako nepřímá reklama na Marlboro. Nicméně, název stáje zůstává nezměněn: "Scuderia Ferrari Marlboro".