I s novým vozem vše při starém: Power nejrychlejší
Honda Grand Prix of St. Petersburg – 2. trénink
Jezdci odpoledne začali zajíždět výrazně rychlejší časy, než v dopoledním tréninku. A ačkoliv testy naznačovaly, že mu nový vůz zatím úplně nesedí, zajel ve svém třetím kole Will Power nejrychlejší čas. Evidentně spokojený strávil většinu času v boxech a vyjel už jen jednou na čtyři další kola. O druhé místo bojovali Dixon, Franchitti a Briscoe. Powerův stájový kolega ze souboje vyšel jako vítěz. Druhý nejrychlejší čas patřil jemu. Na tři piloty Chipa Ganassiho má náskok přes desetinu vteřiny. Hélio Castroneves zajel šestý čas.
Nejrychlejší čas mimo týmy Penske a Ganassi zajel tentokrát James Hinchcliffe. Formu už zřejmě nachází i Tony Kanaan, kterému se nevedlo v prvním tréninku, ale odpoledne byl osmý. Do první desítky se vešli ještě Hunter-Reay a Conway. Příjemná překvapení prvního tréninku Pagenaud a Newgarden skončili na dvanáctém, respektive na čtrnáctém místě.
Simona de Silvestro zajela nejlepší čas z jezdců s motorem Lotus. Na Powera ztratila „jen“ devět desetin vteřiny. Stačilo to na šestnácté místo. Barrichello tentokrát stihl odjezdit 25 kol, ale zatím je o 1,3 vteřiny za Powerem a až na 23. místě. Výsledkovou listinu jako v prvním tréninku uzavírá dvojice Carpenter – Legge. Britská závodnice ovšem na amerického pilota už ztrácí jen 1,5 desetiny vteřiny. Na Serviu na 24. místě stále ale ztrácí přes vteřinu.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
W.Power | Team Penske |
C
|
7
|
1:02.0077
|
|
2.
|
R.Briscoe | Team Penske |
C
|
17
|
1:02.0931
|
+ 0.085
|
3.
|
D.Franchitti | Chip Ganassi Racing |
H
|
20
|
1:02.2232
|
+ 0.215
|
4.
|
G.Rahal | Chip Ganassi Racing |
H
|
23
|
1:02.2924
|
+ 0.284
|
5.
|
S.Dixon | Chip Ganassi Racing |
H
|
16
|
1:02.3117
|
+ 0.304
|
6.
|
H.Castroneves | Team Penske |
C
|
13
|
1:02.3117
|
+ 0.304
|
7.
|
J.Hinchcliffe | Andretti Autosport |
C
|
25
|
1:02.4632
|
+ 0.455
|
8.
|
T.Kanaan | KV Racing Technology |
C
|
20
|
1:02.4814
|
+ 0.473
|
9.
|
R.Hunter-Reay | Andretti Autosport |
C
|
18
|
1:02.5301
|
+ 0.522
|
10.
|
M.Conway | A.J. Foyt Enterprises |
H
|
17
|
1:02.5337
|
+ 0.526
|
11.
|
M.Andretti | Andretti Autosport |
C
|
24
|
1:02.5624
|
+ 0.554
|
12.
|
S.Pagenaud | Schmidt/Hamilton |
H
|
10
|
1:02.5624
|
+ 0.554
|
13.
|
JR Hildebrand | Panther Racing |
C
|
26
|
1:02.7683
|
+ 0.760
|
14.
|
J.Newgarden | Sarah Fisher Hartman |
H
|
24
|
1:02.7683
|
+ 0.760
|
15.
|
J.Wilson | Dale Coyne Racing |
H
|
19
|
1:02.8915
|
+ 0.884
|
16.
|
S.de Silvestro | Lotus HVM Racing |
L
|
21
|
1:02.9136
|
+ 0.906
|
17.
|
J.Jakes | Dale Coyne Racing |
H
|
24
|
1:02.9152
|
+ 0.907
|
18.
|
T.Sato | Rahal Letterman Lanigan |
H
|
21
|
1:02.9594
|
+ 0.951
|
19.
|
S.Bourdais | Lotus Dragon Racing |
L
|
22
|
1:02.9778
|
+ 0.970
|
20.
|
E.Viso | KV Racing Technology |
C
|
19
|
1:02.9857
|
+ 0.978
|
21.
|
C.Kimball | Chip Ganassi Racing |
H
|
22
|
1:03.0904
|
+ 1.082
|
22.
|
A.Tagliani | Team Barracuda - BHA |
L
|
24
|
1:03.1812
|
+ 1.173
|
23.
|
R.Barrichello | KV Racing Technology |
C
|
25
|
1:03.3290
|
+ 1.321
|
24.
|
O.Servia | Lotus DRR |
L
|
26
|
1:03.3535
|
+ 1.346
|
25.
|
E.Carpenter | Ed Carpenter Racing |
C
|
21
|
1:04.6031
|
+ 2.595
|
26.
|
K.Legge | Lotus Dragon Racing |
L
|
23
|
1:04.7592
|
+ 2.751
|
M = motor, H = Honda, C = Chevrolet, L = Lotus