Ecclestone souhlasí s malou úpravou mediální strategie
Když neprší, aspoň kape.
Před pár dny jsme vás informovali o kritice, kterou Stefano Domenicali adresoval Berniemu Ecclestonovi. Během konference sponzorů investujících do sportu avizoval šéf Scuderie Ferrari nespokojenost sponzorů i vlastníků velkých týmů s mediální strategií Formule 1. Tu má ve svých rukou 83 letý Brit, který internetu příliš nedůvěřuje a raději se snaží co nejvíce vyhovět televizním společnostem, které jsou schopné za exkluzivní vysílací práva zaplatit obrovské částky.
Odpověď Bernieho Ecclestona na sebe nenechala dlouho čekat. Žádná velká revoluce sice není součástí jeho plánů, ale připustil alespoň několik menších úprav.
Agentura Bloomberg nyní informuje, že se změnami by se mohlo začít už během června. Změnou by měly projít oficiální webové stránky F1 a přibude aplikace, která za poplatek poskytne blíže nespecifikované video-možnosti.
"Plánujeme novou aplikaci", potvrdil Ecclestone. Jedním dechem však dodal, že základem Formule 1 zůstávají TV přenosy, ale ani na internetu nehodlá nabízet nic zadarmo.