Red Bull: Renault se měl soustředit jenom na nás
Podle Hornera se měli Francouzi vykašlat na ostatní týmy.
Red Bull pokračuje v tlaku na svého francouzského dodavatele pohonných jednotek a nadále se věnuje otázce původu velkého zklamání, kterým jsou jejich nové hybridní šestiválce. Jejich první obavy se prý datují až do roku 2012.
"O projektu Renaultu jsme pochybovali již v roce 2012", svěřil se Horner agentuře Reuters. "Ale design a výroba motorů není v naší kompetenci a nikdo mimo Renaultu nemohl vědět, jak vážně zaostávají."
Šéf týmu Red Bull dále naznačil, že největší chybou Renaultu bylo, že se k Red Bullu nechoval jako k továrnímu týmu, což se ukázalo být handicapem v boji proti Ferrari a Mercedesu.
"Podívejte se na zbytek F1. Ferrari vyrábí motor do svého vozu a jeho zákazníci jim prostě musí své vozy přizpůsobit a styl práce Mercedesu je velmi podobný. Naproti tomu Renault se snažil uspokojit všechny své zákazníky, což je možná obdivuhodné, ale jistě to není nejlepší cesta, jak vyhrávat závody."
Jelikož se nedá předpokládat, že by Christianu Hornerovi překážela spolupráce Renaultu a Toro Rosso, ani že by Renault věnoval příliš mnoho pozornosti Caterhamu, centrem žárlivosti Red Bullu se zdá být Lotus. Tým z Enstone byl ještě před pár lety v pozici továrního týmu Renaultu a oběma společnostem i množství zaměstnanců zůstaly dobré vzájemné vztahy. Mezi rakouským týmem a Renaultem naopak vládne napětí již od příchodu Infiniti na místo titulárního sponzora Red Bull Racingu. Nepotvrzené informace ale tvrdí, že situace může překvapivě vyústit v odchod Lotusu k Mercedesu. Pak by už měl Red Bull Renault prakticky jenom pro sebe.
Horner dále odhadl, že Renault je s vývojem svých motorů asi půl roku pozadu za Mercedesem. Také připomněl, že mají s Renaultem platný kontrakt na sezónu 2015, ale pak si budou moci vybírat z několika možností.