Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Ecclestone: Sociální média? Mladí beztak nemají peníze!

Ecclestone: Sociální média? Mladí beztak nemají peníze!

Společnosti jako Rolex a USB na teenagerech nevydělají.

V rozhovoru pro magazín Campaign se Ecclestone rozpovídal o problémech, které dlouhodobě trápí Formuli 1 a Brit měl opět připravenou také jednu nečekanou odpověď. Žurnalistu zajímalo, jestli už našel způsob, jak využít sociální média a opět zaujmout mladé lidi.

"Twitter, Facebook a podobné nesmysly mě nezajímají. Zkoušel jsem to, ale jsem prostě příliš staromódní, "začal vysvětlovat 84 letý Ecclestone. "Nenašel jsem na nich nic hodnotného. A přiznám se, že nevím, co dnešní takzvaná "mladá generace" vlastně chce. Vy to víte? Když se 15 nebo 16 letého děcka zeptáte, co vlastně chce, nebude vám umět odpovědět.

Pokud máte značku a chcete, aby ji viděly miliony lidí, já se o to díky televizi můžu snadno postarat. Nyní ale lidé ode mě chtějí, abych našel způsob, jak Formuli 1 nabídnout 15letým, protože k nim chtějí dostat svou reklamu. Ale je to beztak nebude zajímat. Mladí uvidí logo Rolex, ale koupí si od nich hodinky? Vždyť si to nemohou dovolit! Nebo náš další sponzor - UBS. Děcka banky nezajímají. Nemají moc peněz, takže je nepotřebují ukládat v bance. Pokud zaujmeme 70letého chlapa s plnou peněženkou, bude to pro nás výhodnější. Takhle to tedy vidím já."