Sainzovo odstoupení nejde na triko Renaultu
Francouzi mohou nadále pracovat na navýšení výkonu.
Ve Viry-Châtillon zavládlo po Velké ceně Velké Británie zklamání. Francouzská automobilka musela na začátku sezóny přerušit práce na velmi potřebném navýšení výkonu své pohonné jednotky, aby co nejrychleji odstranila závažné nedostatky v spolehlivosti. Od nasazení vylepšení na začátku evropské části sezony se spolehlivost vrátila do normálu, o to větším rozčarováním bylo odstoupení Daniela Ricciarda i Carlose Sainze z VC Británie kvůli problému s elektrikou.
"Vzhledem k naší spolehlivosti v posledních čtyřech odjetých závodech je velkým zklamáním vidět v jeden víkend dvě odstoupení," řekl po závodě Cyril Abiteboul, generální ředitel Renault Sport F1. "Daniel i Carlos měli elektrický problém, budeme muset udělat analýzu."
Scuderia Toro Rosso však přiznává, že selhala část systému, za kterou odpovídá tým, ne Renault. Další informace o konkrétní příčině odstoupení nebyly zveřejněny, ale pohonná jednotka by měla být v pořádku.
"Moc hezké od STR. To znamená, že můžeme nadále pracovat na zvyšování výkonu," potěšila Abiteboula zpráva z italské Faenzy.
Red Bull Racing důvod odstoupení Daniela Ricciarda zatím nezveřejnil, sesterské týmy však mohly zkoušet stejnou úpravu elektrického systému.
Za dva týdny se bude závodit na Maďarskem Hungaroringu, pomalé trati, kde výkon motoru nemusí být rozhodující. Očekáváme proto, že všichni čtyři dodavatelé motorů přijdou s vylepšenými motory až po letní přestávce, aby je mohly využít na rychlých okruzích v Spa-Francorchamps a Monze.