Pirelli již vybralo směsi pro Bahrajn a Čínu
Jezdci musí pneumatiky nadále vybírat naslepo.
V rámci nových pravidel si jezdci vybírají pneumatiky částečně sami, ale nevýhodou je, že si musí vybírat v předstihu, aby Pirelli stihlo vyrobit a přepravit 13 sad pneumatik pro každého jezdce.
Jelikož žádný z vozů se ještě nedotkl závodní trati, musí se vybírat naslepo a volba Pirelli je také konzervativní. V prvním závodě sezony v australském Melbourne budou moci jezdci použít super-měkké, měkké a středně-tvrdé pneumatiky a stejné směsi byly vybrány i pro Bahrajn a Čínu.
V kvalifikacích tedy na vozech nejčastěji uvidíme rychlé ale málo odolné super-měkké pneumatiky, zatímco v závodech budou převažovat měkké a středně-tvrdé. Není ale vyloučeno, že se někteří jezdci pokusí soupeře překvapit krátkým stintem na super-měkkých pneumatikách i v závodě.
Pirelli již v předstihu oznámilo, že nové ultra-měkké pneumatiky (měkčí než super-měkké) se budou používat pouze na městských tratích bez rychlých zatáček. Nejtvrdší pneumatiky jsou naopak určeny pro okruhy se spoustou rychlých zatáček, ve kterých musí pneumatiky vydržet extrémní zátěž. Prvním takovým okruhem bude zřejmě španělský Circuit de Barcelona-Catalunya. Ultra-měkké pneumatiky by měly být poprvé použity ve čtvrtém závodě sezony v ruském Soči, nebo možná až v Monte Carlu.
velká cena | směsi | ||
Austrálie | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Bahrajn | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Čína | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |