Rossi je zpět v roli náhradníka Manoru
Avšak pouze na poloviční úvazek.
Odkdy bylo definitivně obsazeno i poslední volné místo závodního jezdce, začal se boj o drobky v podobě pozic testovacích, náhradních a vývojových jezdců a také o volná místa v juniorských programech.
Nejnovější zprávou je smlouva Alexandra Rossiho na místo rezervního jezdce Manoru. Americký jezdec tuto pozici obsadil i na začátku roku 2015 a v druhé polovině sezóny se mu, k zármutku Roberta Merhiho, podařilo pětkrát dostat na starty velkých cen. Na sezónu 2016 si Manor vybral zcela novou dvojici závodních jezdců - Pascala Wehrleina a Ria Haryanta a Rossi tak míří domů za oceán a do série IndyCar.
Stává se tak jakýmsi náhradníkem na poloviční úvazek a v garáži Manoru bude přítomný pouze během 11 z 21 velkých cen. Pětkrát si najde čas během sezóny IndyCar, která ale končí mnohem dříve než sezóna F1, takže od Velké ceny Malajsie se už Američan bude moci naplno věnovat své práci pro Manor.
Vývojovým jezdcem Manoru zůstává 22letý Brit Jordan King, kterého čeká druhá sezóna v sérii GP2.
Na opačném konci pole se činilo Ferrari, do své jezdecké akademie přijalo 18letého Monačana Charlese Leclerca a 16letého Francouze Giuliana Alesiho, syna bývalého jezdce Ferrari Jeana Alesiho. Nepotvrzené informace říkají, že Leclerc bude zároveň vývojovým jezdcem Ferrari i Haasu.
Red Bull Junior Team udělal mohutný nábor a k Pierrovi Gaslymu se přidali Niko Kari, Sérgio Sette Câmara a Luis Leeds.
Švýcar Louis Delétraz, syn Jean-Denisa Delétraza, který byl minulý měsíc přijatý do nového juniorského programu Renaultu, dostává pomocnou ruku od Romaina Grosjeana. Grosjean je po otci Švýcar, narodil se, vyrostl a nadále žije ve Švýcarsku, přestože odkdy v juniorských sériích přijal pomoc Renaultu, hlásí se více k francouzské vlajce a národnosti své matky. Asi i proto se oficiálně představil jako Delétrazův mentor a chce mu pomoci dostat se až do F1.