Haas najímá další zaměstnance
Potřebuje hlavně aerodynamiky.
Haas již začal s hledáním nových zaměstnanců, kteří by týmu pomohli s přípravou na sezónu 2017.
Haasu je částí konkurence vyčítáno, že místo investování do vlastní továrny raději posílá peníze Ferrari. Kromě pohonné jednotky a převodovky používá velké množství dalších dílů vyrobených v Maranellu a využívá jeho větrný tunel a další vybavení špičkové italské továrny. A na tomto se v roce 2017 nic nezmění, protože koncept se osvědčil a nový tým se namísto paběrkování na chvostu pelotonu zařadil rovnou do středu pole. Na rok 2017 je ale naplánovaný příchod nové generace vozů a americký tým chce zaměstnat více aerodynamiků.
"Na tomto se nic nezmění, jen potřebujeme více lidí," prozradil Günther Steiner, šéf týmu. "S více lidmi můžeme odvést více práce, a to je důvod, proč chceme více lidí. Potřebujeme je kvůli vozu pro sezónu 2017, potřebujeme zatlačit na jeho vývoj."
Haasu je částí konkurence vyčítáno, že místo investování do vlastní továrny raději posílá peníze Ferrari. Kromě pohonné jednotky a převodovky používá velké množství dalších dílů vyrobených v Maranellu a využívá jeho větrný tunel a další vybavení špičkové italské továrny. A na tomto se v roce 2017 nic nezmění, protože koncept se osvědčil a nový tým se namísto paběrkování na chvostu pelotonu zařadil rovnou do středu pole. Na rok 2017 je ale naplánovaný příchod nové generace vozů a americký tým chce zaměstnat více aerodynamiků.
"Na tomto se nic nezmění, jen potřebujeme více lidí," prozradil Günther Steiner, šéf týmu. "S více lidmi můžeme odvést více práce, a to je důvod, proč chceme více lidí. Potřebujeme je kvůli vozu pro sezónu 2017, potřebujeme zatlačit na jeho vývoj."
Haas musí bez pomoci jiného týmu F1 navrhnout a vyrobit všechny tzv. “seznamové díly“, tedy věci ze seznamu, na jehož bodech se dohodly týmy F1 a FIA a je součástí sportovních pravidel F1.
Na tomhle seznamu je monokok, základní struktura vozu sestávající z palivové nádrže a kokpitu, přední nárazové struktury, struktury chránící jezdce při převrácení vozu, karoserie (s výjimkami pro airbox, výfuk a věci předepsané pravidly), křídla, podlaha a difuzor. I tyto věci si může tým nechat navrhnout i vyrobit externě, ale musí na ně mít exkluzivní práva po celou dobu jejich používání v F1 a nesmí je nakupovat od jiného týmu F1 ani od společnosti nebo jednotlivce s ním spojenými. Vše ostatní si Haas smí koupit od Ferrari nebo od jeho dodavatelů.
Šasi si nechává vyrábět italskou Dallarou, kde vznikají i modely pro aerodynamický tunel, které pak Haas testuje u Ferrari. Aerodynamické oddělení amerického týmu proto sídlí v Itálii a tam poputuje i nová pracovní síla.
"Máme Haas Italia s kancelářemi u Dallary, takže lidé přibydou tam. Pak budeme mít více zaměstnanců než teď, ale ne o moc. Někteří lidé pouze zaplní volné pozice, které se nám nepodařilo obsadit loni."
Celkový počet zaměstnanců týmu Haas F1 v USA, Británii a Itálii by pak měl přesáhnout číslo 180.
Na tomhle seznamu je monokok, základní struktura vozu sestávající z palivové nádrže a kokpitu, přední nárazové struktury, struktury chránící jezdce při převrácení vozu, karoserie (s výjimkami pro airbox, výfuk a věci předepsané pravidly), křídla, podlaha a difuzor. I tyto věci si může tým nechat navrhnout i vyrobit externě, ale musí na ně mít exkluzivní práva po celou dobu jejich používání v F1 a nesmí je nakupovat od jiného týmu F1 ani od společnosti nebo jednotlivce s ním spojenými. Vše ostatní si Haas smí koupit od Ferrari nebo od jeho dodavatelů.
Šasi si nechává vyrábět italskou Dallarou, kde vznikají i modely pro aerodynamický tunel, které pak Haas testuje u Ferrari. Aerodynamické oddělení amerického týmu proto sídlí v Itálii a tam poputuje i nová pracovní síla.
"Máme Haas Italia s kancelářemi u Dallary, takže lidé přibydou tam. Pak budeme mít více zaměstnanců než teď, ale ne o moc. Někteří lidé pouze zaplní volné pozice, které se nám nepodařilo obsadit loni."
Celkový počet zaměstnanců týmu Haas F1 v USA, Británii a Itálii by pak měl přesáhnout číslo 180.