Magnussen varuje před přehnaným optimismem
Nový motor ho nevystřelí mezi špičku.
Jeden z jezdců Renaultu bude mít v Monaku výkonnější B-verzi letošní pohonné jednotky a v Montrealu by ji už měli mít oba. Kevin Magnussen ale fanoušky varuje před přehnaným optimismem. Nová pohonná jednotka je velkým krokem vpřed, ale ne dost velkým na to, aby žluté vozy najednou patřily mezi nejrychlejší na trati. Velkým úspěchem by bylo už, kdyby se pravidelně dostávaly do Q3 a závody končily na posledních bodovaných pozicích.
"Neočekávám masivní změnu, masivní krok vpřed. Snad díky tomu budeme lepší a dostaneme se blíže k pravidelnému sběru bodů. To je nyní naším cílem, získávat body vlastními silami, ne s pomocí štěstěny, jak tomu bylo v Rusku. Musíme být dostatečně rychlí, abychom se probojovali do Q3. Budeme-li na konci roku schopni dostat se na desáté místo v kvalifikaci i v závodě, budeme se sebou spokojeni," řekl jezdec Renaultu.
Tým Renault se do výsledkových listin závodů F1 vrátil po několikaleté přestávce, ale oslavné fanfáry i zájem médií utichly, jakmile přišly první výsledky a boj o nebodované pozice v hloubce pole. Automobilka nemůže být spokojená s bojem o poslední bodovaná místa, ale její tým prý momentálně svádí za oponou důležitější boje jako na trati.
"V zákulisí se děje strašně mnoho věcí, dělají se plány do budoucna. Velké plány do budoucna. Jenže tato práce se ještě nemá jak projevit na trati, několik dobrých věcí je momentálně na cestě," vysvětlil dánský jezdec.
"Neočekávám masivní změnu, masivní krok vpřed. Snad díky tomu budeme lepší a dostaneme se blíže k pravidelnému sběru bodů. To je nyní naším cílem, získávat body vlastními silami, ne s pomocí štěstěny, jak tomu bylo v Rusku. Musíme být dostatečně rychlí, abychom se probojovali do Q3. Budeme-li na konci roku schopni dostat se na desáté místo v kvalifikaci i v závodě, budeme se sebou spokojeni," řekl jezdec Renaultu.
Tým Renault se do výsledkových listin závodů F1 vrátil po několikaleté přestávce, ale oslavné fanfáry i zájem médií utichly, jakmile přišly první výsledky a boj o nebodované pozice v hloubce pole. Automobilka nemůže být spokojená s bojem o poslední bodovaná místa, ale její tým prý momentálně svádí za oponou důležitější boje jako na trati.
"V zákulisí se děje strašně mnoho věcí, dělají se plány do budoucna. Velké plány do budoucna. Jenže tato práce se ještě nemá jak projevit na trati, několik dobrých věcí je momentálně na cestě," vysvětlil dánský jezdec.