Magnussen upozorňuje na nedostatky halo
Když vůz hoří, nechcete v něm trčet o 5 sekund déle.
Kevin Magnussen na začátku prvního pátečního tréninku před Velkou cenou Malajsie nečekal, dokud mechanici po instalačním kole odtlačí jeho vůz do garáže a na pokyn svého inženýra velmi rychle vyskočil z kokpitu. Měl k tomu velice dobrý důvod, jen pár centimetrů za jeho hlavou hořelo palivo, které nedopatřením unikalo cestou, kterou má unikat pouze vzduch. Dánský závodník poukazuje na to, že je velmi rád, že právě netestoval Halo, jako někteří jeho soupeři. Ochrana hlavy jezdce zpomaluje opouštění vozu v průměru o 5 sekund a v případě převrácení vozu by mohla jezdce i uvěznit v kokpitu. Neestetické bezpečnostní opatření by tak nakonec mohlo být i nebezpečné.
"Možná. Já jsem ještě halo nikdy na voze neměl, takže nejsem ten pravý na zodpovězení této otázky," řekl jezdec Renaultu, když se ho novináři zeptali, co by se změnilo, kdyby měl na voze halo. "Ale podle mě, když vůz hoří, je pět sekund příliš dlouho. V takové situaci nechcete být o pět sekund pomalejší."
"Možná. Já jsem ještě halo nikdy na voze neměl, takže nejsem ten pravý na zodpovězení této otázky," řekl jezdec Renaultu, když se ho novináři zeptali, co by se změnilo, kdyby měl na voze halo. "Ale podle mě, když vůz hoří, je pět sekund příliš dlouho. V takové situaci nechcete být o pět sekund pomalejší."