Zákaz zahazovat fólie zahozen do koše
Bylo by z toho více starostí než užitku.
Charlie Whiting rozhodl, že FIA se už přestane zabývat zákazem odhazování strhovacích fólií z průzorů přileb na trať. Několik týmů ve čtvrtek testovalo svá řešení tohoto problému, ale žádný z nich nedospěl k uspokojivému řešení. Platnost zákazu se tak měla opět odložit, ale po setkání Whitinga s jezdci bylo rozhodnuto o úplném opuštění tohoto nápadu.
Whiting uznal, že nutit jezdce řídit vůz na rovince nebo v boxové uličce pouze jednou rukou a druhou odkládat fólii na speciální místo v kokpitu, by znamenalo vytvářet bezpečnostní riziko. Návrh vybavit jezdecké kombinézy lepivými pásy, aby si jezdci fólie lepili na ně, nemohl uspět z důvodu jejich hořlavosti, tedy dalšího bezpečnostního rizika.
"Rozhodl jsem na základě rozhovorů s jezdci. Hledání místa pro strženou fólii by vytvářelo více nebezpečí než fólie na trati," vysvětlil Whiting. "S ohledem na tuto skutečnost jsem dospěl k přesvědčení, že nejlepší bude spolehnout se na zdravý rozum a jezdce pouze požádat, aby omezili strhávání fólií na absolutní minimum, které ale závisí na různých faktorech. Z tohoto důvodu již nemáme v úmyslu sledovat strhávání fólií na trati ani v boxové uličce."
Whiting uznal, že nutit jezdce řídit vůz na rovince nebo v boxové uličce pouze jednou rukou a druhou odkládat fólii na speciální místo v kokpitu, by znamenalo vytvářet bezpečnostní riziko. Návrh vybavit jezdecké kombinézy lepivými pásy, aby si jezdci fólie lepili na ně, nemohl uspět z důvodu jejich hořlavosti, tedy dalšího bezpečnostního rizika.
"Rozhodl jsem na základě rozhovorů s jezdci. Hledání místa pro strženou fólii by vytvářelo více nebezpečí než fólie na trati," vysvětlil Whiting. "S ohledem na tuto skutečnost jsem dospěl k přesvědčení, že nejlepší bude spolehnout se na zdravý rozum a jezdce pouze požádat, aby omezili strhávání fólií na absolutní minimum, které ale závisí na různých faktorech. Z tohoto důvodu již nemáme v úmyslu sledovat strhávání fólií na trati ani v boxové uličce."