Haas přiznává riskantní výběr pneumatik
Hop nebo trop?
Šéf týmu Haas přiznal, že jeho tým trochu riskuje, že když si na víkend Velké ceny Kanady neobjednal ani jednu sadu super-měkkých pneumatik. Americký tým svou první sezónu začal vynikajícím šestým místem v Austrálii a pátým v Bahrajnu, přičemž v obou závodech se spolehl na agresivní strategii a jízdu na nejměkčí nabízené směsi. Od té doby mu už ale Romain Grosjean přivezl pouze jedno osmé místo a Španělsko i Monako opouštěl bez bodu. V Kanadě budou mít oba jezdci až 10 sad letošní novinky, ultra-měkkých pneumatik, přičemž nevědí, zda pro ně okruh Gilles Villeneuve nebude až příliš náročný. Pokud by se tak stalo, v zásobě budou mít pouze pár sad měkkých pneumatik.
"V Kanadě se s ultra-měkkými nikdy nejezdilo, poprvé byly použity v Monaku," vysvětluje Günther Steiner. "Uvidíme, jak budou fungovat v Kanadě. Před výběrem pneumatik pro Kanadu jsme ultra-měkké testovali pouze jednou, během (předsezónních) testů v Barceloně. Až v Kanadě zjistíme, zda jsme se rozhodli správně. Po Monaku už o nich víme více a jednoduše se je v Kanadě pokusíme využít na sto procent."
Super-měkké pneumatiky neuvidíme ani na vozech Renaultu, jeho jezdci ale budou mít k dispozici až 5 sad poměrně odolných měkkých pneumatik.
"V Kanadě se s ultra-měkkými nikdy nejezdilo, poprvé byly použity v Monaku," vysvětluje Günther Steiner. "Uvidíme, jak budou fungovat v Kanadě. Před výběrem pneumatik pro Kanadu jsme ultra-měkké testovali pouze jednou, během (předsezónních) testů v Barceloně. Až v Kanadě zjistíme, zda jsme se rozhodli správně. Po Monaku už o nich víme více a jednoduše se je v Kanadě pokusíme využít na sto procent."
Super-měkké pneumatiky neuvidíme ani na vozech Renaultu, jeho jezdci ale budou mít k dispozici až 5 sad poměrně odolných měkkých pneumatik.