Pirelli vybralo pneumatiky pro poslední závody sezony
Výběr pro VC USA, Mexika, Brazílie a Abú Zabí.
Letní přestávka je na svém začátku a před námi je ještě téměř polovina sezóny, ale už jenom dva závody na území Evropy. Pak se F1 opět vydá vstříc exotickým zemím, a aby Pirelli stihlo své výrobky včas rozeslat do všech koutů světa, pospíšilo si s výběrem směsí. O výběru pro závody v Belgii, Itálii, Singapuru, Malajsii a Japonsku jsme psali v červencovém článku, takže nám zůstaly ještě VC USA, Mexika, Brazílie a Abú Zabí.
USA
Circuit of the Americas nabízí pestrou paletu zatáček, proto Pirelli sáhlo po nejvšestrannější kombinací červených, žlutých a bílých pneumatik.
Mexiko
Na Autódromo Hermanos Rodríguez bude mít nejkonzervativnější kombinace směsí letošní derniéru. Loni italský výrobce neriskoval a kromě středně-tvrdých nabízel pouze měkké pneumatiky, letos se bude závodit i na červených.
Brazílie
Na Autódromo José Carlos Pace jsme minulou sezonu viděli kombinaci žlutých a bílých pneumatik. Okruh byl ale i pro žluté poměrně náročný, proto byla letos nabídka rozšířena o oranžovou, tedy nejodolnější směs z nabídky Pirelli.
Abú Zabí
Yas Marina Circuit sice není městská trať, ale téměř nemá rychlé zatáčky a v jezdci v mnoha pomalých jistě ocení přilnavost fialových pneumatik, které samozřejmě doplní červené a žluté.
Statisticky nejoblíbenější je kombinace tří prostředních směsí, letos se na trať dostane v jedenácti z 21 závodů. Nejtvrdší oranžová směs bude použita pětkrát a nejměkčí fialová také pětkrát.
USA
Circuit of the Americas nabízí pestrou paletu zatáček, proto Pirelli sáhlo po nejvšestrannější kombinací červených, žlutých a bílých pneumatik.
Mexiko
Na Autódromo Hermanos Rodríguez bude mít nejkonzervativnější kombinace směsí letošní derniéru. Loni italský výrobce neriskoval a kromě středně-tvrdých nabízel pouze měkké pneumatiky, letos se bude závodit i na červených.
Brazílie
Na Autódromo José Carlos Pace jsme minulou sezonu viděli kombinaci žlutých a bílých pneumatik. Okruh byl ale i pro žluté poměrně náročný, proto byla letos nabídka rozšířena o oranžovou, tedy nejodolnější směs z nabídky Pirelli.
Abú Zabí
Yas Marina Circuit sice není městská trať, ale téměř nemá rychlé zatáčky a v jezdci v mnoha pomalých jistě ocení přilnavost fialových pneumatik, které samozřejmě doplní červené a žluté.
Statisticky nejoblíbenější je kombinace tří prostředních směsí, letos se na trať dostane v jedenácti z 21 závodů. Nejtvrdší oranžová směs bude použita pětkrát a nejměkčí fialová také pětkrát.
velká cena | směsi | ||
Austrálie | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Bahrajn | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Čína | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Rusko | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Španělsko | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
Monako | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
Kanada | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
Ázerbájdžán | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Rakousko | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
Velká Británie | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
Maďarska | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Německa | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Belgie | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Itálie | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Singapuru | ultra-měkká | super-měkká | měkká |
Malajsie | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
Japonska | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
USA | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Mexika | super-měkká | měkká | středně-tvrdá |
Brazílie | měkká | středně-tvrdá | tvrdá |
Abú Zabí | ultra-měkká | super-měkká | měkká |