McLarenu opět nesedí trať
MP4-31 je vybíravý vůz, v Austinu se mu nelíbí.
Po letní přestávce se už zdálo, že McLaren MP4-31 s motorem Honda opravdu může být na konci sezony čtvrtým nejrychlejším vozem, ačkoli ke smazání bodové ztráty na Force India a Williams by to už nemuselo stačit. Po katastrofální VC Japonska se ale v USA ani jeden z jezdců McLarenu nedostal do finálové části kvalifikace. Jenson Button dokonce vypadl už v Q1, což ale připisuje ztrátě času za Jolyonem Palmerem v jeho jediném měřeném kole. Horší je, že Fernando Alonso se do Q3 nedostal jednoduše proto, že nebyl dostatečně rychlý.
"Myslím, že to bude pouze profilem trati," řekl Éric Boullier, šéf týmu. "Na některých tratích budeme silnější, na jiných budeme trochu ztrácet. Kromě toho, při srovnání s našimi soupeři je vidět, že rozdíly ve středu pole jsou velmi, velmi malé."
V Japonsku se mluvilo o tom, že vozu MP4-31 nesedí některé středně-rychlé zatáčky. Podle informací webu Motorsport ale McLaren svůj problém vidí v delších rychlých zatáčkách. Důvodů je prý několik a jedním z nich má být relativně vysoko položené těžiště pohonné jednotky Honda, která je celkově těžší než pohonné jednotky konkurence.
"Myslím, že to bude pouze profilem trati," řekl Éric Boullier, šéf týmu. "Na některých tratích budeme silnější, na jiných budeme trochu ztrácet. Kromě toho, při srovnání s našimi soupeři je vidět, že rozdíly ve středu pole jsou velmi, velmi malé."
V Japonsku se mluvilo o tom, že vozu MP4-31 nesedí některé středně-rychlé zatáčky. Podle informací webu Motorsport ale McLaren svůj problém vidí v delších rychlých zatáčkách. Důvodů je prý několik a jedním z nich má být relativně vysoko položené těžiště pohonné jednotky Honda, která je celkově těžší než pohonné jednotky konkurence.