Jaké pneumatiky si jezdci vybrali pro VC Mexika?
F1 se vrací do řídkého mexického vzduchu.
Jezdce F1 tento týden vrátí do Mexika, na upravený Okruh bratří Rodríguezů a do nadmořské výšky 2 285 metrů nad mořem. Kvůli řídkému vzduchu budou týmy hledat nejlepší kompromis mezi vysokým přítlakem a nízkým odporem, ačkoli profil okruhu by v nižších nadmořských výškách motivoval k jízdě s nízkým přítlakem. K loni vyzkoušeným středně-tvrdým pneumatikám (označených bílou barvou) a měkkým (žlutým) pneumatikám se letos přidaly super-měkké (červené). Každý jezdec dostane jednu bílou a jednu žlutou sadu, které si musí nechat na neděli a alespoň jednu z nich i použít. Kromě toho všichni dostanou i jednu červenou sadu, aby ji mohli využít v Q3. 10 sad si vybrali sami.
Jezdci nevědí, jak relativně nový asfalt dozrál během uplynulých dvanácti měsíců a většina z nich si objednala vyvážený mix všech tří typů pneumatik. Mercedes ale evidentně nedůvěřuje nejměkčí směsi a jeho jezdci dostanou pouze 5 sad tohoto typu. Část z nich opotřebují v trénincích a zbytek pravděpodobně v kvalifikaci. Zdá se pravděpodobné, že v Q2 použijí raději žluté sady, jak to udělali v USA.
Jezdci Williamsu a Force India dostanou více červených pneumatik než jejich soupeři ze tří nejsilnějších týmů, zřejmě proto, že počítají s těsnějším bojem o postup do Q2 a Q3. Nejvíce pneumatik z nejtvrdší nabízené směsi bude mít Kevin Magnussen z Renaultu, jako jediný si objednal až 5 sad. Na opačném konci spektra jsou jezdci Toro Rosso, kteří by nejměkčí pneumatiky nejspíš rádi použili i v závodě.
Jezdci nevědí, jak relativně nový asfalt dozrál během uplynulých dvanácti měsíců a většina z nich si objednala vyvážený mix všech tří typů pneumatik. Mercedes ale evidentně nedůvěřuje nejměkčí směsi a jeho jezdci dostanou pouze 5 sad tohoto typu. Část z nich opotřebují v trénincích a zbytek pravděpodobně v kvalifikaci. Zdá se pravděpodobné, že v Q2 použijí raději žluté sady, jak to udělali v USA.
Jezdci Williamsu a Force India dostanou více červených pneumatik než jejich soupeři ze tří nejsilnějších týmů, zřejmě proto, že počítají s těsnějším bojem o postup do Q2 a Q3. Nejvíce pneumatik z nejtvrdší nabízené směsi bude mít Kevin Magnussen z Renaultu, jako jediný si objednal až 5 sad. Na opačném konci spektra jsou jezdci Toro Rosso, kteří by nejměkčí pneumatiky nejspíš rádi použili i v závodě.