Pérez se rozchází se sponzorem, důvodem je Trump
Mexičana urazil tweet o stavění zdi.
Sergio Pérez končí spolupráci se sponzorem, kterého získal jen před pár týdny. Jedná se o značku slunečních brýlí Hawkers, která měla Mexičanům nabídnout speciální edici nesoucí jméno jejich hrdiny v F1. Plány vzaly za své, když si hrdý Mexičan po vítězství Donalda Trumpa v amerických prezidentských volbách přečetl zprávu z oficiálního účtu společnosti na Twitteru, která sice byla míněna jako žert, ale na velmi citlivé téma.
"Mexičané, zítra si nasaďte tyto brýle, aby vám netekly slzy, když budete stavět tu zeď," píše se ve velmi drahém tweetu. Ten mohl odkazovat na starší Trumpovo vyjádření, že nechá mezi USA a Mexikem postavit zeď a výstavbu zaplatí Mexiko, ale také mohlo odkazovat na vtip, že po Trumpově vítězství si tu zeď postaví Mexičané pro vlastní ochranu před vlnou imigrantů. Zprávu napsal a pokládal za vtipnou komunitní manažer, který ji pak vymazal. Pérezovi je to ale jedno, se značkou Hawkers už nechce mít nic společného.
"Rozhodl jsem se s nimi rozejít. Byl to velmi nešťastný komentář o mé zemi," řekl Pérez novinářům v Brazílii. "Není to celkem chyba značky, hlavní vinu nese komunitní manažer, ale rozhodl jsem se s touto značkou rozejít, protože se mi takové komentáře nelíbí. Nevidím k nim žádný důvod a nezdají se mi vůbec vtipné, takže pracujeme na dohodě o ukončení našeho vztahu. Je mi to líto, protože je to skvělá značka, ale nechci s ní zůstat, protože značka musí nést odpovědnost za komunitního manažera a mně se to opravdu nezdá vtipné."
Do Pérezovy edice mělo patřit 20 tisíc kusů brýlí, ale poptávka po nich po medializování kauzy beztak jistě rapidně poklesne. Můžeme předpokládat, že autor komentáře již pro společnost nepracuje.
"Je jim to velmi líto a mně je to také velmi líto. Jak jsem již řekl, je to skvělá značka. Znám se s majiteli, jsou skvělí, bylo by to velmi úspěšné partnerství, ale byla to urážka mé země, mých lidí a nikoho nenechám dělat si legraci z mé země."
"Mexičané, zítra si nasaďte tyto brýle, aby vám netekly slzy, když budete stavět tu zeď," píše se ve velmi drahém tweetu. Ten mohl odkazovat na starší Trumpovo vyjádření, že nechá mezi USA a Mexikem postavit zeď a výstavbu zaplatí Mexiko, ale také mohlo odkazovat na vtip, že po Trumpově vítězství si tu zeď postaví Mexičané pro vlastní ochranu před vlnou imigrantů. Zprávu napsal a pokládal za vtipnou komunitní manažer, který ji pak vymazal. Pérezovi je to ale jedno, se značkou Hawkers už nechce mít nic společného.
"Rozhodl jsem se s nimi rozejít. Byl to velmi nešťastný komentář o mé zemi," řekl Pérez novinářům v Brazílii. "Není to celkem chyba značky, hlavní vinu nese komunitní manažer, ale rozhodl jsem se s touto značkou rozejít, protože se mi takové komentáře nelíbí. Nevidím k nim žádný důvod a nezdají se mi vůbec vtipné, takže pracujeme na dohodě o ukončení našeho vztahu. Je mi to líto, protože je to skvělá značka, ale nechci s ní zůstat, protože značka musí nést odpovědnost za komunitního manažera a mně se to opravdu nezdá vtipné."
Do Pérezovy edice mělo patřit 20 tisíc kusů brýlí, ale poptávka po nich po medializování kauzy beztak jistě rapidně poklesne. Můžeme předpokládat, že autor komentáře již pro společnost nepracuje.
"Je jim to velmi líto a mně je to také velmi líto. Jak jsem již řekl, je to skvělá značka. Znám se s majiteli, jsou skvělí, bylo by to velmi úspěšné partnerství, ale byla to urážka mé země, mých lidí a nikoho nenechám dělat si legraci z mé země."