Brown je vděčný Dennisovi
McLaren zůstává bez titulárního sponzora.
Jméno Zak Brown bychom nyní měli slýchat častěji, hlavně když bude řeč o marketingu a sponzorech McLarenu. Bývalý závodník a zakladatel úspěšné marketingové společnosti se stal výkonným ředitelem McLarenu jen pár dní poté, co bylo oficiálně potvrzeno svržení Rona Dennise. První zprávy dokonce nesprávně uváděly, že je jeho náhradníkem, ale nový generální ředitel McLaren Technology Group se stále hledá. Brown se zařadil níže a bude se starat hlavně o tým McLaren Racing. Také tvrdí, že místo by nedostal, nebýt Rona Dennise.
"Nakonec je to Ron, kdo mě najal," řekl Brown. „V posledních letech nechával dveře otevřené a stále více na mě tlačil. Nebýt jeho, nestál bych tady a nemluvil s vámi."
Brown je na jedné úrovni s Jonathanem Nealem. Oba se zodpovídají přímo McLaren Technology Group, přičemž Neale se nyní soustředí na sportovní a technickou stránku a Brown na obchodní.
"Já mám více zkušeností s byznysem, Jonathan začínal jako technik. Budeme úzce spolupracovat, často komunikovat přes telefon a skládat účty výkonnému výboru, který je složený ze Šejcha Muhammada a Mansoura Ojjeha."
Přestože se svou agenturou v posledních letech našel mnoho sponzorů pro různé týmy, najít titulárního sponzora pro McLaren nebude jednoduché a jistě se to nestane v roce 2017.
"Je to tu náročné pro všechny. Red Bull má titulárního sponzora, sebe samého. Ferrari dělá věci trochu jinak a samozřejmě Mercedes má to štěstí, že už několik let má titulárního partnera. Ve světě je nejistota, Brexit, prezidentské volby v USA… takže je to teď těžké. Taková dohoda znamená zaplatit hodně peněz a dostat za ně velkou protihodnotu, takže když to vyjde, jsou to velmi dobře použité peníze. Ale nemám kouzelnou hůlku a najít titulárního sponzora na rok 2018 nebude jednoduché."
"Nakonec je to Ron, kdo mě najal," řekl Brown. „V posledních letech nechával dveře otevřené a stále více na mě tlačil. Nebýt jeho, nestál bych tady a nemluvil s vámi."
Brown je na jedné úrovni s Jonathanem Nealem. Oba se zodpovídají přímo McLaren Technology Group, přičemž Neale se nyní soustředí na sportovní a technickou stránku a Brown na obchodní.
"Já mám více zkušeností s byznysem, Jonathan začínal jako technik. Budeme úzce spolupracovat, často komunikovat přes telefon a skládat účty výkonnému výboru, který je složený ze Šejcha Muhammada a Mansoura Ojjeha."
Přestože se svou agenturou v posledních letech našel mnoho sponzorů pro různé týmy, najít titulárního sponzora pro McLaren nebude jednoduché a jistě se to nestane v roce 2017.
"Je to tu náročné pro všechny. Red Bull má titulárního sponzora, sebe samého. Ferrari dělá věci trochu jinak a samozřejmě Mercedes má to štěstí, že už několik let má titulárního partnera. Ve světě je nejistota, Brexit, prezidentské volby v USA… takže je to teď těžké. Taková dohoda znamená zaplatit hodně peněz a dostat za ně velkou protihodnotu, takže když to vyjde, jsou to velmi dobře použité peníze. Ale nemám kouzelnou hůlku a najít titulárního sponzora na rok 2018 nebude jednoduché."