Pirelli oznámilo alokaci pneumatik pro Austrálii a Čínu
Připravilo i záložní směsi.
Pirelli oznámilo, že na sezónu 2017 má již homologovány i záložní směsi pneumatik.
Příští rok se budou používat nové, širší pneumatiky, které by měly být přilnavější a odolnější i při používání na vozech generujících vyšší aerodynamický přítlak, tedy i rychlejších v zatáčkách. Jelikož týmy tyto vozy vyrobí až těsně před zahájením předsezónních testů, Pirelli testovalo s přechodnými vozy od Mercedesu, Red Bullu a Ferrari. Na základě získaných dat a odhadů týmů připravilo pět směsí (ultra-měkkou, super-měkkou, měkkou, středně-tvrdou a tvrdou) pro začátek sezóny. Během sezóny by se ale vozy mohly výrazně zlepšit, jak to na začátku nové generace bývá zvykem, proto má Pirelli připraveny i další, pravděpodobně odolnější směsi.
"Směsi využívají zcela nové materiály a nový koncept designu. Po velmi pozitivním testovacím programu s pneumatikami nové velikosti se Pirelli rozhodlo dodatečně homologovat záložní směs ke každé z pěti nových základních směsí," píše se v tiskové zprávě Pirelli.
"Tyto extra směsi byly navrženy s ohledem na tradičnější kritéria než nové základní směsi. Pro první část šampionátu byly vybrány pouze nové základní směsi. Záložní směsi mohou být použity později, jako odpověď na nové nároky, které mohou mít vozy sezóny 2017 po odhalení jejich skutečné rychlosti."
Pirelli již vybralo i konkrétní směsi pro první dva závody sezóny. Šampionát začne v australském Melbourne, kde se bude jezdit na třech nejměkčích směsích - ultra-měkké, super-měkké a měkké. Do Číny poputují super-měkké, měkké a středně-tvrdé pneumatiky. Všichni jezdci budou mít stejný počet sad z jednotlivých směsí, protože až do předsezónních testů nemají odkud vědět, které směsi budou vyhovovat jejich novým vozům.
Příští rok se budou používat nové, širší pneumatiky, které by měly být přilnavější a odolnější i při používání na vozech generujících vyšší aerodynamický přítlak, tedy i rychlejších v zatáčkách. Jelikož týmy tyto vozy vyrobí až těsně před zahájením předsezónních testů, Pirelli testovalo s přechodnými vozy od Mercedesu, Red Bullu a Ferrari. Na základě získaných dat a odhadů týmů připravilo pět směsí (ultra-měkkou, super-měkkou, měkkou, středně-tvrdou a tvrdou) pro začátek sezóny. Během sezóny by se ale vozy mohly výrazně zlepšit, jak to na začátku nové generace bývá zvykem, proto má Pirelli připraveny i další, pravděpodobně odolnější směsi.
"Směsi využívají zcela nové materiály a nový koncept designu. Po velmi pozitivním testovacím programu s pneumatikami nové velikosti se Pirelli rozhodlo dodatečně homologovat záložní směs ke každé z pěti nových základních směsí," píše se v tiskové zprávě Pirelli.
"Tyto extra směsi byly navrženy s ohledem na tradičnější kritéria než nové základní směsi. Pro první část šampionátu byly vybrány pouze nové základní směsi. Záložní směsi mohou být použity později, jako odpověď na nové nároky, které mohou mít vozy sezóny 2017 po odhalení jejich skutečné rychlosti."
Pirelli již vybralo i konkrétní směsi pro první dva závody sezóny. Šampionát začne v australském Melbourne, kde se bude jezdit na třech nejměkčích směsích - ultra-měkké, super-měkké a měkké. Do Číny poputují super-měkké, měkké a středně-tvrdé pneumatiky. Všichni jezdci budou mít stejný počet sad z jednotlivých směsí, protože až do předsezónních testů nemají odkud vědět, které směsi budou vyhovovat jejich novým vozům.