Magnussen si nemůže vynachválit svůj nový tým
Teď se soustředí na závodění.
Jezdci obvykle v F1 začínají v menších týmech a chtějí se dostat do velkých. Kevin Magnussen jde opačným směrem, po sezónách u McLarenu a Renaultu se přesunul k týmu Haas, se kterým na konci loňského roku podepsal víceletý kontrakt. Málokoho by překvapila zmínka o boji s frustrací, ale on je prý změnou nadšený.
"Haas je úplně jiný tým než McLaren a Renault," cituje Magnussena dánské BT. "Tady mi to víc vyhovuje. Myslím, že dosud jsem měl v F1 smůlu na týmy, kterým chybělo jasné vedení. Ale Haas má velmi jasně strukturované vedení. Guenther Steiner je šéfem týmu a Gene Haas je majitel. Oba jsou nefalšovanými závodníky, kteří jsou v F1 kvůli lásce ke sportu, ne aby si zlepšili renomé nebo vydělali spoustu peněz. Proto se tady cítím velmi dobře, já jsem totiž úplně stejný."
Haas F1 čeká jen druhá sezóna v F1 a kromě Haas Automation nemá téměř žádné sponzory, takže se jeho jezdci mohou soustředit na předsezónní přípravu.
"Haas je méně závislý na sponzorech jako Renault. Líbí se mi to. Práce pro sponzory vás může rozptylovat a vždy zabere čas, který mohl být strávený trénováním. V motorsportu se bohužel začalo zapomínat na důležitost jezdcovy fyzické přípravy a celkovém zdraví. Jednoduše se předpokládá , že budeme ve špičkové formě, jenže jak bychom mohli, pokud nedostaneme dostatek času na trénink?"
"Haas je úplně jiný tým než McLaren a Renault," cituje Magnussena dánské BT. "Tady mi to víc vyhovuje. Myslím, že dosud jsem měl v F1 smůlu na týmy, kterým chybělo jasné vedení. Ale Haas má velmi jasně strukturované vedení. Guenther Steiner je šéfem týmu a Gene Haas je majitel. Oba jsou nefalšovanými závodníky, kteří jsou v F1 kvůli lásce ke sportu, ne aby si zlepšili renomé nebo vydělali spoustu peněz. Proto se tady cítím velmi dobře, já jsem totiž úplně stejný."
Haas F1 čeká jen druhá sezóna v F1 a kromě Haas Automation nemá téměř žádné sponzory, takže se jeho jezdci mohou soustředit na předsezónní přípravu.
"Haas je méně závislý na sponzorech jako Renault. Líbí se mi to. Práce pro sponzory vás může rozptylovat a vždy zabere čas, který mohl být strávený trénováním. V motorsportu se bohužel začalo zapomínat na důležitost jezdcovy fyzické přípravy a celkovém zdraví. Jednoduše se předpokládá , že budeme ve špičkové formě, jenže jak bychom mohli, pokud nedostaneme dostatek času na trénink?"
Nový tým není to jediné, co mu vyhovuje. Těší ho i změny v technických předpisech, snaha zrychlit vozy a dát jim odolnější a přilnavější pneumatiky.
"Jsem jezdec, který když má nějaký problém, tak téměř jistě kvůli tomu, že něco přehnal. Přirozeně inklinuji k tomu zajít až za hranice možností vozu. Nové vozy mi proto snad budou vyhovovat více, než vozy s nízkým přítlakem. Už na to těším. Nejsme si jisti, bude zábavné do nich poprvé nasednout. Pokud jsou naše předpoklady správné, možná to budou nejrychlejší vozy, jaké kdy F1 měla. Bude to vzrušující," řekl Magnussen zástupcům médií v americkém Kannapolisu, oficiálním sídle týmu Haas F1.
A radost má i z nového týmového kolegy. U McLarenu jezdil po boku Jensona Buttona, u Renaultu s nováčkem Jolyonem Palmerem a u Haasu ho už čekal další zkušený jezdec, 30letý Romain Grosjean.
"Dávám přednost zkušeným týmovým kolegům. Je to dobré pro tým, ale je to dobré i pro mě jako jezdce, protože se od něj budu moci učit. Loni jsem se učil i od Jolyona, ale od Romaina se jistě budu moci naučit mnohem více, protože je extrémně rychlý. i Jolyon je rychlý, ale Romain je i velmi zkušený.”
"Jsem jezdec, který když má nějaký problém, tak téměř jistě kvůli tomu, že něco přehnal. Přirozeně inklinuji k tomu zajít až za hranice možností vozu. Nové vozy mi proto snad budou vyhovovat více, než vozy s nízkým přítlakem. Už na to těším. Nejsme si jisti, bude zábavné do nich poprvé nasednout. Pokud jsou naše předpoklady správné, možná to budou nejrychlejší vozy, jaké kdy F1 měla. Bude to vzrušující," řekl Magnussen zástupcům médií v americkém Kannapolisu, oficiálním sídle týmu Haas F1.
A radost má i z nového týmového kolegy. U McLarenu jezdil po boku Jensona Buttona, u Renaultu s nováčkem Jolyonem Palmerem a u Haasu ho už čekal další zkušený jezdec, 30letý Romain Grosjean.
"Dávám přednost zkušeným týmovým kolegům. Je to dobré pro tým, ale je to dobré i pro mě jako jezdce, protože se od něj budu moci učit. Loni jsem se učil i od Jolyona, ale od Romaina se jistě budu moci naučit mnohem více, protože je extrémně rychlý. i Jolyon je rychlý, ale Romain je i velmi zkušený.”