Ferrari bude v závodě nejrychlejší, věří Vettel
Räikkönen si opět nerozumí s vozem.
Sebastian Vettel dnes dokázal porazit Valtteriho Bottase, byť o jedinou tisícinu sekundy. Lewis Hamilton byl o 186 tisícin rychlejší, což Vettela trochu překvapilo. Přiznává, že na konci kola mohl být odvážnější.
"Velmi jsem si to užil, ale kdybychom byli ještě o trochu rychlejší, užil bych si to víc. V poslední zatáčce jsem asi trochu ztratil. Pustil jsem do gatí a začal brzdit příliš brzy. S Valtterim to bylo těsné, takže dobrá práce, přesně to stačilo na první řadu," řekl Vettel.
Německý závodník věří, že v závodě to mercedesům opět natře.
"V kvalifikaci trochu ztrácíme, ale v neděli je to velmi těsné. V Austrálii měl Lewis v závodě problém s pneumatikami. My jsme na tom byli lépe. Na okolnostech nezáleží, vůz pracuje jako hodinky, takže v závodě můžeme být nejrychlejší my."
Jeho finský kolega je pochopitelně méně optimistický. Kimi Räikkönen vůbec nepromluvil do boje o pole position a na dvojici Vettel/Bottas někde ztratil více než dva a půl desetiny sekundy.
"Opravdu nevím. První kolo poslední části kvalifikace bylo celé špatně a kromě toho jsme po celou kvalifikaci měli problém se třetí zatáčkou, vůz tam byl trochu nedotáčivý," přiznal Räikkönen. "Vzdali jsme se tam spousty času a nikdy ho nedostali zpátky. Je to zklamání, ale jinak jsem z vozu neměl špatný pocit."
Räikkönen také prozradil, že měl vůz nastavený trochu jinak než týmový kolega. Problém s nedotáčivostí v jednom z rozhodujících míst okruhu pocítil již v Q2, ale naplno se projevil až v Q3, protože až tam jel naplno.
"Velmi jsem si to užil, ale kdybychom byli ještě o trochu rychlejší, užil bych si to víc. V poslední zatáčce jsem asi trochu ztratil. Pustil jsem do gatí a začal brzdit příliš brzy. S Valtterim to bylo těsné, takže dobrá práce, přesně to stačilo na první řadu," řekl Vettel.
Německý závodník věří, že v závodě to mercedesům opět natře.
"V kvalifikaci trochu ztrácíme, ale v neděli je to velmi těsné. V Austrálii měl Lewis v závodě problém s pneumatikami. My jsme na tom byli lépe. Na okolnostech nezáleží, vůz pracuje jako hodinky, takže v závodě můžeme být nejrychlejší my."
Jeho finský kolega je pochopitelně méně optimistický. Kimi Räikkönen vůbec nepromluvil do boje o pole position a na dvojici Vettel/Bottas někde ztratil více než dva a půl desetiny sekundy.
"Opravdu nevím. První kolo poslední části kvalifikace bylo celé špatně a kromě toho jsme po celou kvalifikaci měli problém se třetí zatáčkou, vůz tam byl trochu nedotáčivý," přiznal Räikkönen. "Vzdali jsme se tam spousty času a nikdy ho nedostali zpátky. Je to zklamání, ale jinak jsem z vozu neměl špatný pocit."
Räikkönen také prozradil, že měl vůz nastavený trochu jinak než týmový kolega. Problém s nedotáčivostí v jednom z rozhodujících míst okruhu pocítil již v Q2, ale naplno se projevil až v Q3, protože až tam jel naplno.