Wolff: Ferrari má velmi dobrý vůz
Mercedes je méně přizpůsobivý.
Vůz Ferrari si rozumí s novými pneumatikami Pirelli v teple i v chladu, na moderních závodních okruzích i na městských tratích. To má být důvodem, proč dnes v druhém tréninku byli Valtteri Bottas a Lewis Hamilton o 7 desetin sekundy pomalejší než Sebastian Vettel. Ten si myslí, že Mercedes nejel skutečnou simulaci kvalifikace a nepředvedl celou svou rychlost. Této teorii nahrává fakt, že oba jezdci Mercedesu zajeli svá nejlepší kola až pár kol po výjezdu z boxů, ne na čerstvých pneumatikách. Podle šéfa Mercedesu ale zato může právě menší "ideální okno" vozu W08.
"Mohli jste vidět, že potřebujete pár kol, abyste pneumatiky dostali do ideálního stavu. Pokud jsou to čistá kola, je to jednodušší" řekl dnes Toto Wolff. "Pokud to nejsou čistá kola, nedosáhnete ideální bod. A čím větší je vaše okno, tím snadněji dostanete pneumatiky do jejich ideálního okna a můžete jet rychleji. Čím je menší, tím hůře se do něj strefuje. To jsme dnes viděli. Zdá se, že vůz Ferrari je velmi dobrý v širším rozmezí teplot než náš. A nezáleží na tom, zda jsme v Bahrajnu, kde je velmi teplo, nebo tady v Soči, kde je chladno. Je to prostě velmi dobrý vůz.”
"Mohli jste vidět, že potřebujete pár kol, abyste pneumatiky dostali do ideálního stavu. Pokud jsou to čistá kola, je to jednodušší" řekl dnes Toto Wolff. "Pokud to nejsou čistá kola, nedosáhnete ideální bod. A čím větší je vaše okno, tím snadněji dostanete pneumatiky do jejich ideálního okna a můžete jet rychleji. Čím je menší, tím hůře se do něj strefuje. To jsme dnes viděli. Zdá se, že vůz Ferrari je velmi dobrý v širším rozmezí teplot než náš. A nezáleží na tom, zda jsme v Bahrajnu, kde je velmi teplo, nebo tady v Soči, kde je chladno. Je to prostě velmi dobrý vůz.”