Giovinazzi dostal sedm tréninků
Kevin Magnussen má smůlu.
Antonia Giovinazziho jsme viděli závodit v Austrálii a v Číně, kde zaskakoval za zraněného Pascala Wehrleina. Člen Ferrari Driver Academy se za volant vozu F1 brzy vrátí, ale nebude to ve voze Scuderie a tentokrát ani v sauberu. Druhý ze zákazníků Ferrari, tým Haas, souhlasil, že Giovinazziho nechá jezdit v pátečních trénincích. Dohromady jich bude sedm. Mladý Ital si vyzkouší Silverstone a pak i tratě v Maďarsku, Itálii, Malajsii, Mexiku, Brazílii a v Abú Zabí.
"V roce naplněném skvělými příležitostmi je mi ctí oznámit, že další mi dá tým Haas F1," oznámil Giovinazzi. "Být třetím jezdcem Scuderie Ferrari je skvělé a účast v prvních pátečních trénincích mi umožní zůstat ve formě. Budu moci využít, co jsem se naučil na simulátoru. Jsem hrdý, že mám důvěru Ferrari a Haasu a vděčný, že Kevin (Magnussen) a Romain (Grosjean) se se mnou podělí o své vozy."
Účast v pátečních trénincích nikdy není zadarmo a můžeme se domnívat, že Ferrari má s Giovinazzim velké plány. Doplatí na ně hlavně Magnussen, protože Giovinazzi až šestkrát obsadí jeho vůz, pouze v Mexiku se posadí za volant Grosjeanova auta. Důvod nám Haas neprozradil a nabízí se několik vysvětlení. Možná Haas Magnussenovi více věří, že se na závod stihne připravit i během dvou tréninků, zatímco Grosjean se už měsíce trápí s brzdami. Možná ale naopak sází na Grosjeana, který zatím týmu nasbíral více bodů. A možná má Grosjean prostě lepší smlouvu.
"V roce naplněném skvělými příležitostmi je mi ctí oznámit, že další mi dá tým Haas F1," oznámil Giovinazzi. "Být třetím jezdcem Scuderie Ferrari je skvělé a účast v prvních pátečních trénincích mi umožní zůstat ve formě. Budu moci využít, co jsem se naučil na simulátoru. Jsem hrdý, že mám důvěru Ferrari a Haasu a vděčný, že Kevin (Magnussen) a Romain (Grosjean) se se mnou podělí o své vozy."
Účast v pátečních trénincích nikdy není zadarmo a můžeme se domnívat, že Ferrari má s Giovinazzim velké plány. Doplatí na ně hlavně Magnussen, protože Giovinazzi až šestkrát obsadí jeho vůz, pouze v Mexiku se posadí za volant Grosjeanova auta. Důvod nám Haas neprozradil a nabízí se několik vysvětlení. Možná Haas Magnussenovi více věří, že se na závod stihne připravit i během dvou tréninků, zatímco Grosjean se už měsíce trápí s brzdami. Možná ale naopak sází na Grosjeana, který zatím týmu nasbíral více bodů. A možná má Grosjean prostě lepší smlouvu.