Ferrari SF70H je rychlé na každém typu trati
Problémem mohou být spolehlivost a následné penalizace.
Zatímco v Brackley se jezdci Mercedesu spolu s inženýry snaží pochopit, proč je pro ně tak náročné udržet přední i zadní pneumatiky v ideální teplotě, v Maranellu vládne spokojenost. Ferrari je první v Poháru konstruktérů a Sebastian Vettel dominuje mistrovství světa jezdců, přičemž v šesti závodech získal tři vítězství a tři druhá místa. Letošní červený vůz by měl být silný na každém typu trati a za jakéhokoli počasí.
"Poslední závod ukázal, že SF70H je silný ve všem, co vyžadují okruhy, kde se vozy nastavují na maximální aerodynamický přítlak. Ale v podstatě můžeme říci, že vůz byl dosud dobrý na každém typu trati," řekl Mattia Binotto, který loni v létě obsadil židli technického ředitele Scuderie Ferrari. "Teď je důležité neustále pokračovat ve vývoji vozu, pěkně krok za krokem."
Niki Lauda z Mercedesu se dokonce obává, že Vettela už zastaví jedině selhání techniky, případně havárie.
"Potřebujeme vyřešit náš problém s (malým) pracovním oknem pneumatik," řekl nevýkonný šéf týmu Mercedes pro Kronen Zeitung. "A jedna věc je jasná: Vettel musí alespoň jednou odstoupit ze závodu, jinak je konec. Ferrari je teď na koni a pokud to tak zůstane, bude mít obrovský náskok."
Lewis Hamilton po Monaku řekl, že mu jistě pomohou penalizace jezdců Ferrari. Vettela určitě nemine minimálně jeden trest ztráty deseti míst na startu velké ceny, neboť v Monaku používal již čtvrté turbo. Kromě toho ještě během první třetiny sezony použil třetí MGU-H a Kimi Räikkönen třetí turbo. Hamilton i Valtteri Bottas mají zatím k dispozici kompletní třetí i čtvrtou pohonnou jednotku.
"Poslední závod ukázal, že SF70H je silný ve všem, co vyžadují okruhy, kde se vozy nastavují na maximální aerodynamický přítlak. Ale v podstatě můžeme říci, že vůz byl dosud dobrý na každém typu trati," řekl Mattia Binotto, který loni v létě obsadil židli technického ředitele Scuderie Ferrari. "Teď je důležité neustále pokračovat ve vývoji vozu, pěkně krok za krokem."
Niki Lauda z Mercedesu se dokonce obává, že Vettela už zastaví jedině selhání techniky, případně havárie.
"Potřebujeme vyřešit náš problém s (malým) pracovním oknem pneumatik," řekl nevýkonný šéf týmu Mercedes pro Kronen Zeitung. "A jedna věc je jasná: Vettel musí alespoň jednou odstoupit ze závodu, jinak je konec. Ferrari je teď na koni a pokud to tak zůstane, bude mít obrovský náskok."
Lewis Hamilton po Monaku řekl, že mu jistě pomohou penalizace jezdců Ferrari. Vettela určitě nemine minimálně jeden trest ztráty deseti míst na startu velké ceny, neboť v Monaku používal již čtvrté turbo. Kromě toho ještě během první třetiny sezony použil třetí MGU-H a Kimi Räikkönen třetí turbo. Hamilton i Valtteri Bottas mají zatím k dispozici kompletní třetí i čtvrtou pohonnou jednotku.