Wehrlein třikrát v boxech a poslední
Ericsson přesto vidí pokrok.
Sauber zaujal ve VC Velké Británie pouze dvěma věcmi. Pěknou párovou jízdou v úvodu závodu a potom divokou pneumatikovou strategií u vozu Pascala Wehrleina.
„Když byl na začátku nasazen safety car, rozhodli jsme se udělat pitstop a přezout na středně tvrdé gumy. Po pár kolech jsem zajel znovu do boxů a nechal si dát měkké. Měli jsme za to, že vydrží až do konce. Bohužel se tak nestalo, jejich vlastnosti se stále zhoršovaly a musel jsem absolvovat další zastávku. Snad to v Budapešti dopadne lépe,“ líčil svoji anabázi německý pilot, který dojel jako poslední.
Trochu více optimismu v sobě našel Marcus Ericsson: „Z auta jsem dostal maximum. Hlavně ve druhé polovině už byly časy docela ok. Samozřejmě bychom chtěli body, k tomu ale zatím nejsme dost konkurenceschopní. Každopádně jsme odvedli dobrou práci, pokud jde o další vylepšení nastavení vozu.“