Verstappen s Alonsem závodí v odstupování ze závodů
Horner otevřeně kritizuje Renault.
Sezona 2017 má za sebou dvanáct závodů a Max Verstappen viděl šachovnicovou vlajku šestkrát. Dnes nevěděl jak jinak vyjádřit frustraci z tak zpackané sezony, než přirovnáním Red Bullu k McLarenu a sebe k Fernandu Alonsovi. Ten se však zatím do cíle dostal pouze třikrát.
"Odstoupil jsem z 50 procent závodů," řekl jezdec Red Bullu NBC. "Neuvěřitelné. Jak jsem řekl do vysílačky, ani nemohu uvěřit, že je to pravda. Na začátku sezony si jednoduše řeknete, že máte smůlu nebo tak něco, jenže já vlastně s Fernandem soutěžím v odstoupeních. Opravdu neuvěřitelné. Nejsem zrovna nadšený. Jsem zklamaný a je mi líto fanoušků, kteří si koupili drahé lístky a já odstoupil po osmi kolech. Nemám slov."
Daniel Ricciardo má více štěstí. Nedokončil pouze tři závody (včetně toho, ze kterého ho vyřadil Verstappen) a dnes se už pošesté postavil na stupně vítězů. V cíli byl za nedostižnou dvojicí Hamilton/Vettel, ačkoli mu k tomu pomohly safety car a penalizace Kimiho Räikkönena. Na pódiu také nezapomněl politovat fanoušky v oranžových tričkách.
"Max vypadl hned na začátku. Vím, že je tu spousta nizozemských fanoušků, takže jim v první řadě chci poděkovat, že přišli," řekl Australan. "Kimi dostal penalizaci, takže nám darovali čtvrté místo. Uprostřed závodu jsem měl slušnou rychlost, pak vyjel safety car a já jsem si řekl, že je to šance. Měl jsem radost, že jsem ji využil a po restartu se dostal před Valtteriho."
Ve Verstappenově voze selhal motor s nálepkou TAG Heuer, ale šéf týmu se nezdráhal otevřeně kritizovat jeho skutečného výrobce, francouzskou automobilku Renault.
"Lidé od Renaultu si jsou dostatečně vědomi toho, jak jsme na tom se spolehlivostí a že produkt není takový, jaký má být," řekl Christian Horner. "Je jejich úkolem vyřešit to. Jsme platícím zákazníkem a momentálně jsou nám poskytovány podprůměrné služby, protože trpíme poruchami a selháními. Za motor jim platíme zatraceně velké peníze. Musí s tím něco dělat. Jim to ubližuje stejně jako nám. Na této úrovni si nemůžete dovolit opakovaná selhání jako toto."
"Odstoupil jsem z 50 procent závodů," řekl jezdec Red Bullu NBC. "Neuvěřitelné. Jak jsem řekl do vysílačky, ani nemohu uvěřit, že je to pravda. Na začátku sezony si jednoduše řeknete, že máte smůlu nebo tak něco, jenže já vlastně s Fernandem soutěžím v odstoupeních. Opravdu neuvěřitelné. Nejsem zrovna nadšený. Jsem zklamaný a je mi líto fanoušků, kteří si koupili drahé lístky a já odstoupil po osmi kolech. Nemám slov."
Daniel Ricciardo má více štěstí. Nedokončil pouze tři závody (včetně toho, ze kterého ho vyřadil Verstappen) a dnes se už pošesté postavil na stupně vítězů. V cíli byl za nedostižnou dvojicí Hamilton/Vettel, ačkoli mu k tomu pomohly safety car a penalizace Kimiho Räikkönena. Na pódiu také nezapomněl politovat fanoušky v oranžových tričkách.
"Max vypadl hned na začátku. Vím, že je tu spousta nizozemských fanoušků, takže jim v první řadě chci poděkovat, že přišli," řekl Australan. "Kimi dostal penalizaci, takže nám darovali čtvrté místo. Uprostřed závodu jsem měl slušnou rychlost, pak vyjel safety car a já jsem si řekl, že je to šance. Měl jsem radost, že jsem ji využil a po restartu se dostal před Valtteriho."
Ve Verstappenově voze selhal motor s nálepkou TAG Heuer, ale šéf týmu se nezdráhal otevřeně kritizovat jeho skutečného výrobce, francouzskou automobilku Renault.
"Lidé od Renaultu si jsou dostatečně vědomi toho, jak jsme na tom se spolehlivostí a že produkt není takový, jaký má být," řekl Christian Horner. "Je jejich úkolem vyřešit to. Jsme platícím zákazníkem a momentálně jsou nám poskytovány podprůměrné služby, protože trpíme poruchami a selháními. Za motor jim platíme zatraceně velké peníze. Musí s tím něco dělat. Jim to ubližuje stejně jako nám. Na této úrovni si nemůžete dovolit opakovaná selhání jako toto."