Pneumatikový poker vyhrál Markelov
F2 v Jerezu - druhý závod
Z pole position startoval do nedělního závodu Alex Palou z týmu Campos. Za něho se seřadili Ghiotto, King a Markelov. Palou bezchybně odstartoval a vedení si udržel. Za ním se do souboje pustili Ghiotto a King. Ghiotto vyjel na trávu a propadl se polem. Za Kingem tak jezdili piloti v pořadí Latifi, Markelov, Rowland, Leclerc a Fuoco.
King byl nucen ze závodu odstoupit kvůli problémům s motorem a Palou si tak v čele mohl budovat náskok na Latifiho. Rowland se propadl za dvojici týmu Prema.
Některé týmy se rozhodly pro zastávky v boxech. Nejdříve pro nové pneumatiky zamířil Fuoco následovaný týmovým kolegou Leclercem. Na trať se vrátili na 15. a 16. místě a začali se probojovávat zpět na body. Leclerc byl na čerstvých pneumatikách o 2-3 sekundy rychlejší než piloti ve vedení. Takže i ostatní týmy začaly počítat, zda se jim pitstopy vyplatí.
Campos se rozhodl Paloua pro nové pneumatiky neposlat, a to se mu nevyplatilo. Ke konci závodu měl již očividné problémy a soupeři začali jeho náskok stahovat. Nejdříve ho překonal Latifi, pak i Rowland a tím to nekončilo. Než zavlála šachovnicová vlajka, jediný domácí pilot se propadl až na osmé místo.
Boj o vítězství měli teď ve své režii jiní. Dvojici pilotů Dams překonal Markelov, který jel na čerstvých pneumatikách a ujal se vedení. Zajistil si tak čtvrté vítězství v letošní sezoně.
Jezdec | Tým | Čas/Odstup | |
1.
|
A.Markelov | Russian Time | 43:01,086 |
2.
|
N.Latifi | Dams | +11,840 |
3.
|
O.Rowland | Dams | +13,286 |
4.
|
L.Ghiotto | Russian Time | +14,691 |
5.
|
A.Fuoco | Prema | +16,497 |
6.
|
N.de Vries | Racing Engineering | +20,201 |
7.
|
C.Leclerc | Prema | +20,510 |
8.
|
A.Palou | Campos | +25,027 |
9.
|
A.Albon | ART | +25,613 |
10.
|
N.Nato | Arden | +30,411 |
11.
|
N.Macušita | ART | +34,059 |
12.
|
L.Déletraz | Rapax | +38,074 |
13.
|
S.Ferrucci | Trident | +44,257 |
14.
|
S. Sette Camara | MP Motorsport | +52,036 |
15.
|
N.Jeffri | Trident | +52,396 |
16.
|
S.Gelael | Arden | +52,516 |
17.
|
R.Binder | Rapax | +52,658 |
18.
|
G.Malja | Racing Engineering | +64,836 |
19.
|
R.Boschung | Campos | nedokončil |
20.
|
J.King | MP Motorsport | nedokončil |