Balance of Performance pro Macao
Jak budou účastníci výkonostně srovnáni
V ulicích hongkongského Makaa se již potřetí utkají účastníci o Světový pohár určený vozům GT3. Jelikož je tato třída založena na volnějším přístupu ke konstrukčním řešením a úpravám vozů, pro dosažení vyrovnaných podmínek jsou následně výkonnostně srovnány. V současnosti platné hodnoty mohou být změněny nejpozději dvě hodiny před zahájením kvalifikačního závodu.
Základní technické parametry zúčastněných vozů jsou uvedeny v následující tabulce. Na vozy vybavené přeplňovanými pohonnými jednotkami (ze zúčastněných BMW, Ferrari a Honda) se vztahuje druhá tabulka.
Aktualizace: dne 10. listopadu byla navýšena o dalších pět kilogramů hmotnost u vozu Honda NSX. U jeho přeplňovaného motoru byl zvýšen plnící tlak turbodmychadla (starší hodnoty v závorce).
- | Vůz | Hmotnost (závaží) | Restriktor: počet/průměr |
---|---|---|---|
Audi R8 LMS | 1 255 kg (+ 30 kg) | 2x/38 mm | |
BMW F13 M6 GT3 | 1 315 kg (+ 25 kg) | - | |
Ferrari 488 GT3 | 1 280 kg (+ 20 kg) | - | |
Honda NSX GT3 | 1 280 kg (+ 40 kg) | - | |
Lamborghini Huracán GT3 | 1 270 kg (+ 40 kg) | 2x/38 mm | |
Mercedes AMG GT3 | 1 330 kg (+ 45 kg) | 2x/36 mm | |
Porsche 911 GT3 R (991) | 1 250 kg (+ 30 kg) | 2x/41,5 mm |
Maximální plnící tlaky přeplňovaných motorů
- | Otáčky motoru | BMW M6 | Ferrari 488 | Honda NSX |
---|---|---|---|---|
4 000 ot/min
|
1,81 bar
|
1,47 bar
|
1,79 bar (1,70)
|
|
4 500 ot/min
|
1,84 bar
|
1,51 bar
|
1,84 bar (1,77)
|
|
5 000 ot/min
|
1,91 bar
|
1,56 bar
|
1,93 bar (1,82)
|
|
5 500 ot/min
|
1,99 bar
|
1,60 bar
|
1,97 bar (1,88)
|
|
6 000 ot/min
|
1,90 bar
|
1,61 bar
|
2,00 bar (-)
|
|
6 500 ot/min
|
1,74 bar
|
1,59 bar
|
2,04 bar (2,02)
|
|
7 000 ot/min
|
1,61 bar
|
1,54 bar
|
2,02 bar (1,98)
|
|
7 250 ot/min
|
-
|
1,49 bar
|
-
|
|
7 500 ot/min
|
-
|
1,45 bar
|
1,98 bar (1,90)
|
Zdroj: FIA, Formule