Leclerc zvítězil i v posledním závodě sezony
Russian Time slaví týmový titul
Výsledky hlavního závodu byly zásadně změněny diskvalifikací vítěze Olivera Rowlanda a třetího Antonia Fuoca, jejichž vozy neprošly technickou přejímkou. Tím se na první místo posunul Artem Markelov, který si zároveň zajistil pozici vicemistra. Druhé místo v závodě získal Charles Leclerc.
To ovlivnilo i startovní rošt pro nedělní závod. Z pole position startoval Jordan King následovaný Albonem, Macušitou, Latifim a De Vriesem. Leclerc startoval ze sedmého místa.
Kingovi se však start vůbec nepovedl a po zhasnutí červených světel ho předjeli Albon, Macušita i Latifi, pak ještě Leclerc a De Vries. Albon si začal v čele budovat náskok, zatímco Markelov s Ghiottem se probojovávali vpřed ve snaze zajistit týmový titul pro Russian Time. Nejprve zdolali Jordana Kinga, přičemž mu Markelov poškodil pneumatiku. Zezadu však na dvojici pilotů Russian Time začal útočit Oliver Rowland.
Postupovat dopředu začal i Leclerc. V 11. kole předjel De Vriese a zařadil se tak na čtvrtou pozici. O tři kola později překonal Macušitu a ocitl se tak na třetím místě. Tím to ale rozhodně nekončilo. Čtyři kola před cílem zdolal Latifiho a pak mu v cestě stál jen vedoucí Albon. Bitva to byla opravdu na hraně, došlo i ke strkanicím. Nakonec Leclerc pro sebe vítězství přece jen vybojoval a zakončil úspěšnou sezonu ve velkém stylu.
Zadařilo se i pilotům Russian Time. Ghiotto dojel pátý a Markelov šestý, což znamená, že Russian Time poprvé v historii získal týmový titul.
Jezdec | Tým | Čas/Odstup | |
1.
|
Ch.Leclerc | Prema | 41:36,188 |
2.
|
A.Albon | ART | +1,293 |
3.
|
N.Latifi | Dams | +3,207 |
4.
|
N.Macušita | ART | +4,105 |
5.
|
L.Ghiotto | Russian Time | +4,952 |
6.
|
A.Markelov | Russian Time | +14,758 |
7.
|
O.Rowland | Dams | +15,446 |
8.
|
S.Sette Camara | MP Motorsport | +24,795 |
9.
|
N.de Vries | Racing Engineering | +29,261 |
10.
|
R.Merhi | Rapax | +29,686 |
11.
|
A.Fuoco | Prema | +29,912 |
12.
|
A.Palou | Campos | +30,999 |
13.
|
L.Norris | Campos | +31,564 |
14.
|
S.Gealel | Arden | +38,714 |
15.
|
S.Ferrucci | Trident | +39,605 |
16.
|
N.Jeffri | Arden | +43,310 |
17.
|
G.Malja | Racing Engineering | +49,656 |
18.
|
N.Nato | Arden | nedokončil |
19.
|
L.Déletraz | Rapax | nedokončil |
20.
|
J.King | MP Motorsport | nedokončil |