Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Podle Bridgestone není předem nic ztraceno

Podle Bridgestone není předem nic ztraceno

Technický a sportovní šéf Bridgestone se příliš neshodují.

Dodavatel pneumatik Ferrari – Bridgestone odmítá, že by snad v japonském táboře panovaly obavy z toho, že se jejich vlajkové lodi nebude v Grand Prix Austrálie a potažmo i celé sezóně dařit. Technický šéf trvá na tom, že před blížícím se víkendem není předem nic ztraceno.
 
Navzdory dřívějším opatrným výrokům sportovního šéfa Bridgestone Hirohida Hamashimy, který tvrdil že možnost nasazení třetího auta McLarenem může znamenat pro konkurenci obrovskou konkurenční výhodu, zdůrazňuje technický manažer Bridgestone připravenost jeho společnosti.
 
Předsezónní testování v podání Bridgestone sice nepřineslo oslnivou formu, kterou jsme si pamatovali ze sezóny 2004, kdy Schumacher během posledního doslova deklasoval zbytek startovního pole, přesto si je však Hisao Suganuma jist, že Japonci mohou těžit z konzistence během závodu.
 
Suganuma byl poměrně spokojený s výsledky poslední specifikace pneumatik Bridgestone. Konzistence pneumatik během závodu bude klíčovým okamžikem letošní sezóny. Výměnu pneumatik během závodu totiž letošní nařízení neumožňují.
 
Technický manažer Bridgestone vzpomíná na testy Valencii s optimismem: “Byl to velmi produktivní týden. Týden před závodem byly povzbudivé zejména naše delší pobyty na trati. Bude to zajímavý závod. Na základě předchozí zkušenosti z Austrálie lze očekávat puchýřovatění předních pneumatik, které vzniká nedotáčivostí. Týmy budou muset tvrdě pracovat na nastavení vozu, aby se s tím vyrovnaly. Je to jeden z klíčů k úspěšnosti v Melbourne.
 
Nejzajímavějším aspektem Melbourne bude letos zjištění, jak se naše nové pneumatiky vypořádají s letošními regulemi. Jezdci mohou použít pouze jednu sadu pneumatik pro závod i obě kvalifikace. Musíme věnovat dostatečnou pozornost stavu pneumatik, sledovat zajížděné časy a poslouchat komentáře jezdců. To vše musíme pečlivě vyhodnocovat. Naší prioritou zůstává samozřejmě bezpečnost.