Podle Heidfelda zůstává předjíždění obtížné
Opatření FIA zřejmě atraktivnější závody nepřinesou.
FIA si od změny pravidel na letošní sezónu slibovala omezení nákladů a především napínavější podívanou. Snížení rychlosti v zatáčkách mělo vést k většímu počtu soubojů a předjížděcích manévrů. První závod v Melbourne ovšem nezaznamenal v tomto ohledu oproti loňské sezóně žádné zlepšení.
Německý pilot stáje Williams Nick Heidfeld vidí hlavní problém v nařízeních týkajících se aerodynamiky a pneumatik: "Ztrácíte přítlak, když jedete těsně za jiným vozem. Z tohoto důvodu zůstává předjíždění obtížné."
Při vysokých rychlostech vytváří vůz formule 1 silné aerodynamické turbulence a monopost, který jede v těsném závěsu, pak následkem toho ztrácí na přítlačné síle, jejíž účinky byly navíc letos směrnicemi FIA výrazně sníženy.
Heidfeld, pro kterého skončila australská Grand Prix kolizí po souboji s Michaelem Schumacherem, příliš nevěří, že by rok 2005 přinesl napínavější závody. "Samozřejmě že jako jezdec bych rád viděl více předjíždění, pro fanoušky by to byla větší show. Ale bojím se, že se toho příliš nezmění."