Ericssonův životní výkon na rozloučenou
Sauber: Risk vynesl osm bodů
Sauberu perfektně vyšla riskantní strategie. Oba piloti začali na hyperměkkých pneumatikách, což bylo považováno za obrovský hendikep. Jenže Leclerc na nich vydržel třináct a Ericsson dokonce šestnáct kol! Stačila jim tak jediná zastávka a odměna byla sladká.
„Je to můj druhý nejlepší výsledek v šampionátu,“ radoval se Charles Leclerc (7. místo). „Přijali jsme obrovskou výzvu, abychom v úvodu přežili na hyperměkkých gumách co nejdéle, a myslím, že jsme ji zvládli. Odvedli jsme skvělou týmovou práci, díky níž jsme se v Poháru konstruktérů posunuli o příčku výše. Doufám, že se nám něco takového povede také v Brazílii.“
Charles Leclerc dosáhl svého druhého nejlepšího umístění ve F1
„Myslím, že to byl jeden z mých nejkvalitnějších výkonů ve F1,“ mohl se právem pyšnit Marcus Ericsson (9. místo). „Musel jsem vyvinout značné úsilí, abych udržel obutí v provozuschopném stavu, musel jsem po výměně pneumatik získat zpět několik pozic a nesměl jsem udělat chybu. Takže jsem maximálně spokojen.“